Mitä eroa Santulla ja Helmillä
Mitä eroa on Santulla ja Helmillä?
- Helmi on tyttö ja Santtu poika.

Mitä eroa on Santulla ja Helmillä?
- Helmi on tyttö ja Santtu poika.



Äiti oli käskenyt poikia siivoamaan huoneensa ja pyyhkimään pölyt. Siivottuaan huoneensa pojat lähtivät käymään ulkona.
Kotiin palatessa vanhempi veli huudahti:
- Joku on kirjoittanut pöytälevyn pölyyn sormella!
- Mitä siinä lukee?
- Siivotkaa paremmin!
Jos kukaan ei korvaa, niin minä suutun!
Onko muumiossa paljon muumeja?
Miks mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä?
- Ei ollu työkavereita jotka olis ilmottanu
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.
Nyrkkeilijän vaimo odotti miestään tyrmäävän näköisenä.
Äiti ja tytär perustavat antiikkiliikkeen. Mikä sen nimi on?
- Vanha tavara ja posliini.
Tarjoilija, mitä tämä jälkiruoka on?
- Miltä se maistuu?
- Tapettiliisteriltä.
- Ahaa, se on vadelmakiisseliä. Mansikkakiisseli nimittäin maistuu saippualle.
Oletko koskaan nähnyt Stevie Wonderin vaimoa?
- No et ole ainoa, ei ole Steviekään.
Lehmä meni ryöstämään pankin:
- Kädet ylös tai ammun!












