Irakilainen ja somali samassa autossa
Jos irakilainen ja somali ovat samassa autossa, niin kuka ajaa autoa?
- Poliisi.

Jos irakilainen ja somali ovat samassa autossa, niin kuka ajaa autoa?
- Poliisi.



Kuinka pidät blondin kiireisenä koko päivän?
- Vie hänet pyöreään huoneeseen ja käske hänen istua nurkassa.
Onko totta että vaimo voi tehdä miehestä miljonäärin?
- Kyllä, mikäli mies on ollut ennen naimiisiinmenoa miljardööri.
Tyttö näki baaritiskillä komean pojan ja päätti käyttää heti tilaisuutta hyväkseen iskeäkseen tämän.
Tyttö meni esittelemään itsensä:
- Mäen Anna.
Johon poika:
- Kylmäsen Usko.
Psykologi testaa potilasta:
- Mitä tapahtuisi, jos leikkaisin toisen korvasi pois?
Potilas:
- En kuulisi sillä korvalla.
Psykologi:
- Entä, jos leikkaisin toisenkin korvasi pois?
Potilas:
- En näkisi.
Psykologi:
- Miten niin et näkisi?
Potilas:
- Koska silmälasini tippuisivat...
Miksi autoilla ajetaan maanteillä?
- Ojassa se olisi hankalampaa!
Minulla oli ongelma tietokoneessani, niinpä lähetin viestiä naapurin Eerikille ja pyysin häntä tulemaan apuun. Eerik on siis 11-vuotias poika, tietokonenörtti, ja jonka makuuhuone on kuin kaatopaikka.
Eerik saapui paikalle ja painoi paria nappulaa, ja noin ratkaisi ongelman.
Kun hän oli lähdössä, kysyin häneltä:
- No, mikä vika siinä tietokoneessa oli?
Eerik:
- Siinä oli ID sata TT1 vika.
En halunnut kuulostaa tyhmältä, mutta kysyin silti:
- Mikä on ID sata TT1 vika? Ehkä siihen tulee sama vika uudelleen?
Eerik virnuili ja vastasi:
- Etkö ole ikinä kuullut mikä ID sata TT1 vika on?
Minä:
- No en ole. Kirjoitatko se paperille niin ehkäpä se selviää...
Niinpä Eerik sitten kirjoitti:
- ID 100TT1
Ja minä kun ruukasin tykätä siitä pienestä pirusta...
Pomon auto kävi bensalla.
- Duunari paskalla...
Juutalainen ja muslimi ovat autossa, kuka ajaa autoa?
- Poliisi.
Mitä yhteistä on taifuunilla ja nuorella naisella?
- Molemmat tulevat kuumana ja kosteana, sitten vievät talon ja auton.
Mies meni kahvilaan ja sanoi:
- Otan kahvin ja viinerin.
Myyjä sanoi:
- Ei ole viinereitä käykö joku muu?
Mies sanoi:
- No tee ja viineri sitten.
Myyjä hermostui sanoen:
- Ei nyt ole viinereitä.
Mies sanoi:
- Ei se mitään , otan sitten pelkän viinerin.












