Irakilainen ja somali samassa autossa
Jos irakilainen ja somali ovat samassa autossa, niin kuka ajaa autoa?
- Poliisi.

Jos irakilainen ja somali ovat samassa autossa, niin kuka ajaa autoa?
- Poliisi.



Mies naiskentelee mielestään äärettömän rumaa naista ja sanoo sen myös vahingossa ääneen.
Nainen kysyy:
- Kai minussakin jotain ihanaa sentään on?
Mies vastaa:
- On toki, mutta kohta minä vedän sen ulos!
Onko tuo Nikon?
- Ei vaan mun.
Miksi blondi oli innoissaan, kun sai palapelin valmiiksi puolen vuoden uurastuksen jälkeen?
- Koska palapelin laatikon kyljessä luki 2-4 vuotta.
Miksi Lotta on huono piilo-leikissä?
- Hän on liian näkyvä.
Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.
Sinut pitäisi viedä saatana saunan taakse!
- Miksi? Siellä on vain matonpesuteline ja tikkaat?!
Nyt alkoi Lyyti(nen) kirjoittaa!
- Nimittäin uutta biisiä!
Jos tänään sataa ja huomenna sataa, mitä se on?
- Kaksisataa.
Kakka huusi:
- Kato, mä nään valoo!
... ja sit se hukkui.
Joulupukin ei kannata mennä Orivedelle kurkistelemaan ikkunoista.












