Miten saada unenpäästä kiinni?
- Ei mitenkään, unella ei ole päätä.
Lisätty: 14.03.2025

Miten saada unenpäästä kiinni?
- Ei mitenkään, unella ei ole päätä.








- Kestääkö jää?
- Kestää.
- Kiitos!
- Eipä kestä!
Minulla oli ongelma tietokoneessani, niinpä lähetin viestiä naapurin Eerikille ja pyysin häntä tulemaan apuun. Eerik on siis 11-vuotias poika, tietokonenörtti, ja jonka makuuhuone on kuin kaatopaikka.
Eerik saapui paikalle ja painoi paria nappulaa, ja noin ratkaisi ongelman.
Kun hän oli lähdössä, kysyin häneltä:
- No, mikä vika siinä tietokoneessa oli?
Eerik:
- Siinä oli ID sata TT1 vika.
En halunnut kuulostaa tyhmältä, mutta kysyin silti:
- Mikä on ID sata TT1 vika? Ehkä siihen tulee sama vika uudelleen?
Eerik virnuili ja vastasi:
- Etkö ole ikinä kuullut mikä ID sata TT1 vika on?
Minä:
- No en ole. Kirjoitatko se paperille niin ehkäpä se selviää...
Niinpä Eerik sitten kirjoitti:
- ID 100TT1
Ja minä kun ruukasin tykätä siitä pienestä pirusta...
Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!
Mitä eroa on pizzalla ja juutalaisella?
- pizza ei huuda uunissa.
Miksi Marko ei osaa ajaa autoa?
- Marko on kivi.
Luke väänsi ja päästi aikamoiset Leiat.
Mitä mustalainen tietää moraalista?
- Neljä ensimmäistä kirjainta.
Kastematorouvat tapasivat toisensa kukkapenkissä ja juttelivat.
- En ole nähnyt miestäsi pitkään aikaan.
- Hän on ongella.
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen väittelivät, mikä on nopein.
Norjalainen sanoi:
- Kyllä salama on nopein.
Ruotsalainen sanoi:
- Kyllä viiva on nopein.
Suomalainen sanoi:
- Kyllä kakka on nopein. Vaikka olin mennyt salamana vessaan ja vetänyt viivana housut alas, niin kakka oli jo tullut!
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.







