Vitsi etanasta
Haluatko kuulla vitsin etanasta?
- Odota se on vielä matkalla.

Haluatko kuulla vitsin etanasta?
- Odota se on vielä matkalla.



Miten ohran haltija esittäytyi James Bondille?
- Olen Pekko, Pellonpekko.
En tule sanomaan tästä uudelleen!
- Mitä sitä turhia muistelemaan.
I wanted to get wasted so I went to the wasteland.
- What a waste...
Poika kysyi äidiltään:
- Saanko puhaltaa tuon kynttilän?
Äiti vastasi:
- Anna palaa!
Muut sylki pois.
- Leslie Nielsen.
Mitä etana sanoi koiran kakalle?
- Mitä sulle on käynyt?
Kuinka pohjalla olet käynyt?
- Raaseporissa!
Taikatemppu Savolaisittain:
- Männään miun kämpille, naiaan ja aamul ku mie herrään, ni sie ootkinna hävinnä...
Poika meni lelukauppaan ja halusi ostaa lentokoneen leikkirahalla.
Myyjä sanoi, ettei pysty myymään mitään, ellei ole oikeaa rahaa.
Poika totesi:
- No onkos sinulla sitten oikeita lentokoneita?
Kerjäätsä jätkä verta nenästäsi?
- Pliis, pistä mun nenä paskaks, mä pyydän!












