Mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä
Miks mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä?
- Ei ollu työkavereita jotka olis ilmottanu

Miks mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä?
- Ei ollu työkavereita jotka olis ilmottanu



Muistakaa:
- S-kortti ja Ässäkortti eivät ole sama asia!
En siedä maatuskoja, ne ovat niin täynnä itseään.
Miksi Immu hävisi Stagalalle?
- Koska Immu pyörtyi nauruun.
Missä köörissä kaikki ovat märkinä?
- Liköörissä!
Muut oli outoja, Eppu Normaali.
Miten Idols-finalistit valittiin?
- Koop Arpone.
Mummon mies oli kuollut, ja naapurin rouva meni lohduttamaan mummoa.
Nainen sanoi mummolle:
- On varmaan vaikeaa olla yksin, toivottavasti hän lähti rauhallisesti.
Mummo vastasi:
- Ei suinkaan, hän kuoli kesken seksin.
Naapuri ihmetteli tätä kovin:
- Ihanko totta, olittehan molemmat jo yli 80-vuotiaita.
Mummo:
- Juu! Me harrastettiin seksiä aina sunnuntaisin kirkonkellojen tahtiin. Ding-sisään ja dong-ulos. Mutta sitten tuli se peevelin jäätelöauto!
Mies meni kauppaan.
Kauppias kysyi:
- Mitä saisi olla?
Mies vastasi:
- Leipää.
Kauppias kysyi:
- Kumpaa saisi olla, tummaa vai vaaleaa?
Mies totesi:
- Ei sillä ole väliä, se tulee sokealle.
Poliisi:
- Katsotaas ovatko paperit kunnossa.
- Kyllä, Serla on palvellut hyvin nämä vuodet.
Teini Tyttö laittoi Instagramin tilaan:
“olen käyttänyt itse ruskettavaa voidetta jo vuoden ajan ilman ongelmia“.
Pari viikkoa kului ja tyttö sai vanhukselta kommentin jossa luki:
“Pöh, ei tuo mittää ole, itselläni on ollut itseruskettavat kalsarit jo 67 vuotta ongelmitta“.












