Suomalainen Bond?
Here I have Bond.
- Sika Bond!

Here I have Bond.
- Sika Bond!



- Ei vois vittu vähempää kiinnostaa!
... Sanoi homo.
Mikä on grillikioskien lempilaulu?
- Porilaisten marssi.
Ilmatieteen laitoksen siivooja oli jättänyt meteorologien pöydälle lapun:
- Sulkekaa ikkuna aina lähtiessänne, sillä eihän sitä koskaan tiedä millainen sää yöllä tulee!
Miksi ampiaiset ovat niin kärttyisiä?
- Ne elävät piikki perseessä.
Edessäni oli kolme mukia juotavaa, kaikki erilaisia...
En osannut päättää, mistä niistä juon. Siksi join kustakin mukista.
Jäyhä pohjalainen mies tuli kotiin meriltä 20 vuoden jälkeen, näki siinä sitten äitinsä hellan ääressä ja isänsä kiikkutuolissa.
Mies huudahti kyynel silmäkulmassa:
- Äiti perkele ja isä saatana!
Mitä yhteistä on Queenin rumpalilla ja lasikuituveneellä?
- Molemmissa on nelikymppinen Mercury perseessä kiinni.
Kiertävä klapikauppias koputti iltamyöhällä mökin ovelle ja kysyi:
- Tarvitaanko tässä talossa polttopuita?
Isäntä tokaisi vihaisena:
- No ei tarvita!
Aamulla isäntä huomasi, että klapipino oli pihalta hävinnyt.
Miksi kutsutaan afroamerikkalaista joka matkustaa kuuhun?
- Afronautiksi.
Mitä eroa on akateemisesti koulutetulla työttömällä ja Jari Sillanpäällä?
- Toinen on humanisti ja toinen on homonisti.












