Suomalainen Bond?
Here I have Bond.
- Sika Bond!

Here I have Bond.
- Sika Bond!



Kaksi turkulaista on hakemassa joulukuun puolivälissä metsästä kuusta.
He katselevat ympärilleen ja pudistelevat lunta puista. Mikään puu ei kuitenkaan näyttänyt hyvältä.
Lopulta monen tunnin hangessa tarpomisen jälkeen, toinen miehistä sanoo:
- Seuraava kuusi kyllä otetaan, oli kynttilöitä tai ei.
Koomikot kertovat totuuksia ja poliitikot vitsejä.
Miksi ampiaiset ovat niin kärttyisiä?
- Ne elävät piikki perseessä.
Onko muumiossa paljon muumeja?
Millä on 21 silmää, mutta se ei silti näe?
- Nopalla.
Homo oli saanut HIV-tartunnan. Lääkäri määräsi hänelle kuukauden risiiniöljykuurin ja kehotti syömään päivittäin kaalia ja hernekeittoa.
Homo kysyi:
- Paranenko sillä?
Lääkäri vastasi:
- Et! Mutta sen kuukauden aikana pitäisi kyllä tulla selväksi että mihin se persereikä on tarkoitettu!
Mitä savolaiset pelaavat aamiaisella?
- Aamupalloo.
Koska sanotaan, että maailma on pieni, kaksi hölmöläistä päättivät kävellä Kiinaan.
- Ollaankohan kohta perillä?
- Varmaan vielä viiden minuutin matka.
Onko sattumaa, että ennen Mortal Kombat videoita tulee Voltaren-mainos?
Miksi Mikki Hiirellä on kakkaa korvissa?
- Koska Hessu lauloi karaokea ja joku huusi: Työnnä se mikki perseeseen!












