Englanti on oikea kulttuurimaa
Englantilaiset osaavat vanhana kulttuurimaana yhdistää alkoholinkäytön ja autoilun.
- Heillä on ratti jo valmiiksi vaimon puolella.

Englantilaiset osaavat vanhana kulttuurimaana yhdistää alkoholinkäytön ja autoilun.
- Heillä on ratti jo valmiiksi vaimon puolella.



Mitä tytöt haluaa eniten jouluna?
- Päästä pukille
Mitä eroa on posteljooneilla ja elefanteilla?
- Jos et tiedä, et ole Posteljooni.
Kuka on Suomen tunnetuin narkomaani?
- Aurinko, aina pilvessä...
Eemeli oli menossa nukkumaan ja kysyi isältään iltasatua.
Isä kysyi:
- Minkä haluat että luen?
Eemeli vastasi:
- Olisiko vaikka se 67?
Isä otti rynnäkkökiväärin ja ampui poikaansa 67 kertaa. Sen pituinen se.
Anttoni kertoi opettajalleen, että hänen perheensä on radioaktiivinen. Opettaja kummasteli miten se on mahdollista. Tähän Anttoni selvensi, että heillä on joka huoneessa radio ja perheessä kuunnellaan niitä kaikkia.
- Meillä oli viime viikolla vessaremontti.
- Miksi? Vanha vessahan oli hyvä?!
- Niin, mutta tarpeemme muuttuivat.
Mitä kuurolle ei kannata sanoa?
- Kuule...
Mikä on maailman lyhin työmatka?
- Tuumasta toimeen.
Mitä pyöveli tuumasi aamulla töihin tullessaan?
- Jaahas, mistähän päästä aloittaisin?
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.












