Turvallista menoa eläinmaailmassa
Hevonen on:
- Turvallinen eläin.

Hevonen on:
- Turvallinen eläin.



Tuo rahat huomenna, en pyydä enää toiste!
- Eli sä et tarvitse niitä rahoja?!
Blondi joutui Oulussa käydessään autollaan kovaan lumipyryyn ja eksyi.
Hän kuitenkin muisti isänsä neuvon:
- Jos eksyt lumipyryssä, odota aura-autoa ja seuraa sitä.
Pian ohi menikin aura-auto ja hän liittyi sen perään. Hän seurasi autollaan aura-autoa 45 minuuttia.
Lopulta aura-auto pysähtyi ja sen kuljettaja astui ulos ja kysyi blondilta mitä hän tekee. Tällöin blondi selitti, että hän oli eksynyt ja että hänen isänsä oli neuvonut seuraamaan aura-autoa.
Aura-auton kuljettaja nyökkäsi ymmärtäväisesti ja sanoi:
- Tämä Citymarketin parkkipaikka on nyt valmis, seuraavaksi mennään auraamaan tori...
- Nimenne?
- Anna Puu.
- Ei tämä ole mikään halkokauppa!
Jos ärsyttävänä oleminen olisi ammatti, niin minä olisin jo miljonääri!
Riikalla on kiire leikkuuhommiin ja polkee pyörällä vimmatusti kohti Valtioneuvoston linnaa, hame hulmuten ja satula liian korkealla.
Petteri huomaa Riikan ja huikkaa:
- Sakset tylsyy.
Riikka huutaa takaisin:
- Ei näillä sinun makkaraa leikata!
Koska sanotaan, että maailma on pieni, kaksi hölmöläistä päättivät kävellä Kiinaan.
- Ollaankohan kohta perillä?
- Varmaan vielä viiden minuutin matka.
Mies ravintolassa:
- Tarjoilija, lihakeitossani on kärpänen!
Tarjoilija:
- Niinpä niin. Siinähän se liha on.
Kaukana vuoristossa, Amerikan syrjäseudulla poika tulee sisälle taloon valtavasti täristen ja sanoo:
- Isä, minä olen niin pahoillani, ammuin vahingossa isoäidin!
Isä raivostuu ja huutaa:
- Poika, mitä sinä olet mennyt tekemään, meillä on vielä puolet isoisää pakastimessa!
Vasen kaks kolme, oikea viis kuus! Eteenpäin kasi ysi, taaksepäin ykstoist!
Miten ohran haltija esittäytyi James Bondille?
- Olen Pekko, Pellonpekko.












