Turvallista menoa eläinmaailmassa
Hevonen on:
- Turvallinen eläin.

Hevonen on:
- Turvallinen eläin.



Miksi ampiaiset ovat niin kärttyisiä?
- Ne elävät piikki perseessä.
Mitä shamaani sanoi, kun sillä tuli mitta täyteen?
- Nyt riitti!
Miksi susi söi Punahilkan?
- Koska luuli sitä puolukaksi.
Herra Möttönen, teitä syytetään autovarkaudesta. Miten kommentoitte asiaa?
- No siis eka mä haluisin kertoa, että miksi mä varastin sen auton. Kato ku siinä oli semmone ja semmone juttu tiiätsä että...
Mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä?
- musti on koira.
Tiedätkö, mikä on nuukuuden huippu?
- Ottaa omat lapset mukaan Pattayalle!
Miksi kolmansissa maissa kävellään ojissa?
- Leipä miehen tiellä pitää.
Perhoset olivat ulkona teellä. He puhuivat niitä näitä mennen tullen, kunnes toinen näistä perhosista otti puheeksi tällaisen aiheen:
- Se ihana sontakärpänen pyysi minua ulos teelle!
Perhonen:
- Oletko varma ettei hän pyytänyt sinua ULOSTEELLE?
Mitkä seuraavista ovat suomalaisia kuntia?
1. Isä, Nussi, Lehmiä
2. Setä, Pani, Nautoja
3. Eno, Veteli, Karjaa
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen väittelivät, mikä on nopein.
Norjalainen sanoi:
- Kyllä salama on nopein.
Ruotsalainen sanoi:
- Kyllä viiva on nopein.
Suomalainen sanoi:
- Kyllä kakka on nopein. Vaikka olin mennyt salamana vessaan ja vetänyt viivana housut alas, niin kakka oli jo tullut!












