Shamaanilla meni hermot
Mitä shamaani sanoi, kun sillä tuli mitta täyteen?
- Nyt riitti!

Mitä shamaani sanoi, kun sillä tuli mitta täyteen?
- Nyt riitti!



- Mä laitan takan palamaan.
- Älä ihmeessä! Laita mielummin takkaan tuli.
Anteeksi Herra, mihin tämä tie menee?
- Ei mihinkään, se pysyy paikallaan.
- Oletteko te kaksoset?
- Ei, miten niin?
- Ajattelin, kun äitinne on pukenut teidät samanlaisiin vaatteisiin.
- Nyt suu soukemmalle, ja ajokortti ja rekisteriote esiin!
Miksi kutsutaan suurta mokaa Pauligilla?
- Juhlamokaksi.
Miksi koditon ei voi pelata pesäpalloa?
- Hän ei tiedä, missä koti on.
Väitetään, että kaiken takana on nainen.
- No, tuolla kaapin takana on ainakin mies...
Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.
Kaksi turkulaista on hakemassa joulukuun puolivälissä metsästä kuusta.
He katselevat ympärilleen ja pudistelevat lunta puista. Mikään puu ei kuitenkaan näyttänyt hyvältä.
Lopulta monen tunnin hangessa tarpomisen jälkeen, toinen miehistä sanoo:
- Seuraava kuusi kyllä otetaan, oli kynttilöitä tai ei.
Ikkunoiden myyntimies astui pirttiin, esitteli itsensä, talonväki tarjosi kahvit ja rupateltiin niitä-näitä tovin.
Myyjä ryhtyi kyselemään, jotta tarvitsetteko metristä koivuhalkoa?
Isäntä siihen, jotta en tuota tarvii.
Myyjä joi kahvit lähti matkoihinsa.
Aamusella isännän viedessä maitotonkkaa kärryillä laiturille, huomasi halkopinon hävinneen mökkitienvarresta yöaikaan, joka ainokaista halkoa myöden.
Mies meni musiikkiliikkeeseen katselemaan ja sanoi lopulta myyjälle:
- Ottaisin tuon bongorummun ja tuon haitarin.
Myyjä mietti hetken ja vastasi:
- Hmm.. Roskakorin voin kyllä myydä, mutta tuo lämpöpatteri ei lähde irti.












