Tunnetko ketään Niskasta?
Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.

Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.



Mitä Lauri Tähkä lauloi ihmissyöjien kotibileissä?
- Tässä oikea käteni... tässä on mun hellä sydämeni...
Laihialais mummo raahasi kahta matkalaukkua.
Taksi ajoi ohi, pysähtyi, ja kuljettaja kysyi:
- Minne matka?
- Junasemalle. Paljonko maksaa kyyti?
- 20 euroa.
- Entä laukut?
- Ne eivät maksa mitään.
- Sepä hyvä. Vie sinä laukut, niin minä kävelen.
Miksi kutsutaan tyhmää silliä?
- Imbesilliksi.
Miksi Neumann pyöri keksihyllyn luona?
- Sillä oli levoton Tuc-himo.
Minkä näistä venäläisnainen pukee päälleen lähtiessään juhliin?
a) Stalinki
b) Leninki
c) Putinki
Onko Nylon Beat Erin-omainen?
Mikä on viidakon tyhmin eläin?
- Jääkarhu.
Alaikäinen Liisa tuli raskaaksi ja epäilykset kohdistuivat paikalliseen jääkiekkojoukkueeseen.
Koko porukka sai kutsun testeihin. Ensimmäinen pelaajista meni hermostuneena laboratorioon, mutta hän palasi sieltä pian hymyssä suin odotushuoneeseen:
- Ei mitään hätää, kaverit. Ei ne tajua mitään näistä hommista. Ne ottivat näytteen sormen päästä!
Mitä eroa on posteljooneilla ja elefanteilla?
- Jos et tiedä, et ole Posteljooni.
Mies ravintolassa:
- Onko teillä jäätelöä?
Tarjoilija vastaa käheällä äänellä:
- On. Mansikkaa, tiikeriä ja suklaata.
Mies:
- Onko teillä flunssaa?
Tarjoilija:
- Ei, kun mansikkaa, tiikeriä ja suklaata.












