Tunnetko ketään Niskasta?
Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.

Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.



Red Bull antaa siivet, mutta lentolupakirjaa ei ole myönnetty!
- Oletko sinä kannibal?
- En?!
- Syötkö sinä ranskalaisia?
- Joo.
- No sitten sinä olet!
Ladaan myydään myös virityssarjoja. Tunnetuimpia ovat virityssarjat 1. ja 2.
- Mitä tarvikkeita niihin kuuluu?
Virityssarja 1. koostuu gallonallisesta bensaa ja askista tulitikkuja.
Virityssarja 2. taas moukarista, rautakangesta ja kirjasta “Miten hillitsen hermoni“.
Mitä voi sanoa blondille, jolla ei ole käsiä eikä jalkoja?
- Hyvät tissit.
Muumipappa kuuntelee Meshuggahia.
Tyttö kysyy isältään:
- Isi, miksi linnut kuolevat jalat ylöspäin?
Isä vastaa:
- Siksi, että jumalan on helpompi vetää ne taivaaseen.
Tyttö seuraavana päivänä:
- Isä, oli lähellä ettei menetetty äitiä!
Isä kysyy:
- Kuinka niin?
Tyttö vastaa:
- Kuulin kolinaa ja menin katsomaan, niin äiti oli sängyllä jalat kohti kattoa ja huusi “hyvä jumala minä tulen“, ja jos postimies ei olisi ollut hänen päällään estämässä, niin ei olisi nyt enää äitiä!
“Tarjoilija, leivässäni on toukka!“ asiakas huusi närkästyneenä.
“Kiitos rehellisyydestänne. Lisään sen laskuunne“, tarjoilija vastasi.
Tämä koskee teitä kaikkia, vaikkei kukaan teihin ole koskemassa!
Saatana päätti ruveta levyttäväksi artistiksi. Hän äänitti omassa Red Flame-studiossaan neljä biisiä, mitä synkintä kuolometallia.
Sitten hän ilmestyi maan päälle ja vei tekemänsä demonauhan lähimpään levy-yhtiöön ja sanoi:
- Olkaa hyvä, tässä on demoni.
Blondi nukahti kesällä baarista tullessaan maatilan niityn laitaan.
Yön aikana niityllä vaeltanut lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittisikö joku teistä heittää mut himaan?












