Tunnetko ketään Niskasta?
Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.

Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.



Mies painoi jortikkansa naisen sisään.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies painoi päänsä sisään.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies konttasi naisen sisään.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies nousi seisomaan.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies näki toisen miehen. Hän kysyi tältä mitä helvettiä sinä täällä teet.
Toinen sanoi:
- Etsin mun pyörää...
Miksi hiihtäjä luopui urastaan?
- Pitovaikeuksien vuoksi.
Ukkomies avautuu:
- Eukolla ei ollu muuta kuin vittu ja virsikirja kun se tuli taloon... Ja kummankin on kakarat repinyt.
Kalle, oletko hullu? Sinähän ajat autolla jalkakäytävällä!
- Joo, olen sen verran huono ajaja, etten uskalla ajaa kadulla.
Kotona:
– Jussi-Oskari, sun pitää oppia ajattelemaan ennen kuin toimit!
Töissä:
– Älä ajattele. Tee vaan niin kuin sanotaan. Ajattelu on meidän homma.
Kuinka pituushyppy keksittiin?
- Turkulaisen piti päästä rotkon yli.
Entä kuinka kolmiloikka keksittiin?
- Tamperelaisen piti päästä saman rotkon yli.
Mikä näyttää ihan puolikkaalta kissalta?
- Se toinen puolikas.
- Tekisi taas mieleni käydä Pariisissa.
- Oletko käynyt Pariisissa useastikin?
- En kertaakaan, mutta on ennenkin tehnyt mieli käydä.
Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.
Mitä Idi Amin teki, kun valtiovierailulle tullut toisen maan presidentti oli myöhässä.
- Idi ootti.












