Tunnetko ketään Niskasta?
Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.
1 tykkää tästä vitsistä, paina peukkua jos sinäkin tykkäät!
Jaa tämä vitsi:

Tunnetko ketään Niskasta?
- En, kyllä mun pitää naamasta katsoa.



Kaksi ihmissyöjää istuivat syömässä.
Toinen ärähti toiselle:
- Minähän sanoin, että ruoanlaitossa pitää käyttää aivoja ja sydäntä!
Mikä on Kari Salmelaisen lempikarkkipussi?
- Missä X.
Mikä on Pilates Suomeksi?
- Melilosvot.
Muut oli outoja, Eppu Normaali.
Jos syö kukkakaalia:
- Tulee kakkakuulia.
Monennella vedolla ruohonleikkuri lähtee käyntiin?
- Viimeisellä.
Tänään hyvä ruoka,
on huomenna paska.
Miksi Barbie ei voi tulla raskaaksi?
- Ken tulee eri laatikossa.
Mikä on vilkkain päivä vankilassa?
- Karkauspäivä.
Onko kohteliasta sanoa naismäkihyppääjää mäkikotkaksi?












