Hautajaiset joihin täytyi mennä
Miksi Antero meni Sepon hautajaisiin?
- Koska Seppo oli kuollut.

Miksi Antero meni Sepon hautajaisiin?
- Koska Seppo oli kuollut.



Eräällä pohjoisen paikkakunnalla järjestettiin Suomen ja Ruotsin välinen pilkkikilpailu. Joukkueet hajaantuivat tahoilleen ja alkoivat pilkkiä.
Aika kului, eikä Ruotsin joukkue saanut kalan kalaa, kun taas niemen toiselta puolelta kaikuivat yhtenään suomalaisten riemunhuudot.
Ruotsin joukkueen johtaja määräsi:
- Jocke, hiivi sinä vakoilemaan, käyttävätkö suomalaiset jonkinlaisia vippaskonsteja, kun heitä tuntuu koko ajan onnistavan.
Jocke lähti suorittamaan tehtävää. Hetken kuluttua hän palasikin kiihdyksissään.
Jocke huusi:
- Totisesti käyttävät! He ovat poranneet jäähän reikiä!
Pariskunta oli aamiaisella ilkosillaan.
Vaimo hymähteli ja hyräili onnellisena:
- Kuule Viljo tunnen saman poltteen rinnoissani kuin 20 vuotta sitten.
Siihen mies tokaisi:
- No ei mikään ihme ku toinen nänni on teekupissa ja toinen puurolautasella.
Mikä on kengurun ja käärmeen sekoitus?
- Hyppynaru.
Nyt alkoi Lyyti(nen) kirjoittaa!
- Nimittäin uutta biisiä!
Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
Ystävä tiedusteli:
- Oliko hauska elokuva?
Nainen vastasi:
- Aivan älytön, nauroin niin että melkein pissasin Masan käteen!
Kaksi kamelia lensi aavikon yllä. Toinen sai pullan silmään.
- Mitä oikein tapahtui?
- Kameli sai pullan silmään!
- Mitä te nyt meinaatte?
- Me mennään pirun kyydillä McDonaldsiin.
- Piru teidät vieköön!
Jos isovarvas on Hanko ja pää on Inari, niin housuissa on Näsinneula.
Miksi liisa putosi keinusta?
- Koska hänellä ei ole käsiä.
Kop kop...
- Kuka siellä?
- Ei ainakaan Liisa.
Älä unta näe.
- No kiitti vaan. Ei muutenkaan nukuta tänäkään yönä...












