Taruolento Egyptissä
Mikä on Egyptin rakastetuin taruolento?
- Muumiopeikko.

Mikä on Egyptin rakastetuin taruolento?
- Muumiopeikko.



Osallistuin tänään käteenvedonlyöntiin ja tein merkinnät kuponkiin spermanenttitussilla.
Nuori lääkäri laittoi lehteen ilmoituksen: Kaikki vaivat parannetaan!
Kaksi kaverusta päättivät tehdä jäynän keksimällä jonkin mahdottoman sairauden. Menivät sitten vastaanotolle toisen ollessa saattajana.
Miehet kuvailivat lääkärille vaivaa:
- Makuaisti on kadonnut, jatkuvaa valehtelua ja muistikin pätkii.
Lääkäri tuumasi:
- Vai niin, onpa paha juttu... Katsotaan mitä voin tehdä. Tehdäänpä pieni koe potilaalla, hetki vain.
Lääkäri kävi hakemassa pienen lääkepurkin ja pyysi potilasta ottamaan pienen pillerin rasiasta.
Potilas otti pillerin ja laittoi sen suuhunsa, maisteli siinä hetken ja huudahti:
- Tämähän on paskaa!
Siihen lääkäri:
- No niin, huomaamme että makuaisti on palautunut, ja valehtelukin on loppunut, sillä sitähän se paskaa todella on. Mikäli muistin kanssa on jatkossa ongelmia niin tulkaa viikon päästä uudelleen, niin uusimme kokeen.
Pikku-Kalle oli päässyt vanhempiensa kanssa ravintolaan syömään.
Annokset olivat niin mahtavia, että jokaiselle jäi jotakin lautaselle.
Äiti, joka oli kovin nuuka, ilmoitti tarjoilialle:
- Voisitteko tuoda minulle muovipussin, niin voisimme viedä ruuantähteet koirallemme?
Kalle hihkaisi:
- Jipii, mä saan koiran!
Mitä Ray Charles sanoi ennen konsertin alkua?
- Missä mun piano on?
Mustanaamio meni nakkikioskille.
Myyjä kysyi:
- Laitetaanko kaikki mausteet?
Mustanaamio vastasi:
- Kyllä, mutta jätä seuraavalle asiakkaalle edes vähän.
Nainen kutsui Googlen keksijän kylään, ja Googlen keksijä kysyi missä nainen oikein asut?
Nainen vastasi, että katso Googlesta.
Mikä on mustalaisen triathlon?
- Juosten rannalle uimaan ja pyörällä takaisin.
Pekka vaihtoi hommat Maikkarilta Ikeaan.
Hänestä tuli Pekka Pöytä.
Nyrkkeilijän vaimo odotti miestään tyrmäävän näköisenä.
Mies tuli kahvilaan ja tilasi kahvin ja karjalanpiirakan.
Tarjoilija:
- Mitenkäs munavoi?
Mies:
- Kiitos kysymästä, kyllä se ihan hyvin voi.












