Surua itkumuurin äärellä
Itkumuurilla:
- Olemme kokoontuneet tänne itkemään itsemme uneen.
Muutaman tunnin päästä:
- Mitä kello on? Kiitos kaikille, nähdään huomenna!

Itkumuurilla:
- Olemme kokoontuneet tänne itkemään itsemme uneen.
Muutaman tunnin päästä:
- Mitä kello on? Kiitos kaikille, nähdään huomenna!



Totta kai! Kai se totta on... Vaikka minä en ole Kai.
Lääkäri kysyi Jaskalta:
- Oletteko seurannut ohjeitani, kolme pilleriä päivässä ja konjakkiryyppy nukkumaan mennessä?
Jaska:
- Pillereissä olen hiukan jäljessä, mutta konjakeissa jo viikkoja edellä.
Kyllä mä koitan lukea rivien välistä, mutta yleensä siellä ei lue mitään.
Nämä nykyajan kännykät eivät ole mistään kotoisin!
- Ovatko ne sitten kodittomia kaikki?
- Isä, muistatko kun kysyin eilen, paljonko on miljoona kruunua Suomen rahassa?
- Muistan. Mitä sitten?
- No, se helkkarin paljon ei ollut oikea vastaus.
Kuka oli Sigmund Freudin veli?
- Sigmund Broidi
Pohjois-Amerikan erämaassa nuori buffalo kysyi isältään:
– Dad, are you gay?
Isä vastasi:
– No, I’m bi, son.
Muut oli outoja, Eppu Normaali.
Suomalaiset kun tykkää mennä kantelemaan asioista, niin onko ihme, että kantele on kansallissoitin?
Onko sattumaa, että ennen Mortal Kombat videoita tulee Voltaren-mainos?












