Sikamaisen hyvä kanaruoka
Mikä on sikamaisen hyvä kanaruoka?
- Pork-kana

Mikä on sikamaisen hyvä kanaruoka?
- Pork-kana



Millainen on Etelä-Pohjanmaalainen esileikki?
- Mies sanoo: “Räplää ittes märijäks, mää käyn paskalla“.
Mikä hiiri kävelee kahdella jalalla?
- No?
- Tietysti Mikki hiiri!
No entä mikä ankka kävelee kahdella jalalla?
- Aku ankka!
- Kaikki ankat!
Lentokapteenilla oli jäänyt mikrofoni päälle, kun hän totesi kollegalleen:
- Hitto kun tekisi mieli pillua ja kahvia...
Lentoemäntä kuuli sen matkustamossa ja kiirehti heti ohjaamoon, mutta matkustaja pysäyttää ja huomauttaa:
- Kahvikuppi unohtui!
Tarjoilija, mitä tämä jälkiruoka on?
- Miltä se maistuu?
- Tapettiliisteriltä.
- Ahaa, se on vadelmakiisseliä. Mansikkakiisseli nimittäin maistuu saippualle.
Älä tipu maahan, vaikka tipu olisi maassa.
Kaksi tyttöä keskusteli väreistä.
- Sininen on sitten kaunis väri.
- Niin mustakin.
Kaksi miestä keskusteli:
- On se hyvä, etten ole syntynyt Venäjällä!
- Kuinka niin?
- En osaa puhua venäjää!
Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!
Miksi kuukautisia kutsutaan kuukautisiksi?
- Hullun lehmän tauti oli jo varattu.
Mies meni kahvilaan ja sanoi:
- Otan kahvin ja viinerin.
Myyjä sanoi:
- Ei ole viinereitä käykö joku muu?
Mies sanoi:
- No tee ja viineri sitten.
Myyjä hermostui sanoen:
- Ei nyt ole viinereitä.
Mies sanoi:
- Ei se mitään , otan sitten pelkän viinerin.












