Ruotsissa ei syödä spagettia
Miksi Ruotsissa ei syödä spagettia?
- Koska ei ole tarpeeksi pitkiä lautasia.

Miksi Ruotsissa ei syödä spagettia?
- Koska ei ole tarpeeksi pitkiä lautasia.



Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saareen.
- Norjalainen tappoi kaikki.
Red Bull antaa siivet, mutta lentolupakirjaa ei ole myönnetty!
Paavo Väyrynen oli iltakävelyllä kauppatorin kulmilla, kompastui ja putosi kolera-altaaseen.
Kolme skeittailijapoikaa ryntäsivät paikalle ja pelastivat Paavon hyisestä kylvystä.
Paavo oli tosi kiitollinen ja tarjoutui palkitsemaan pojat heidän itse valitsemillaan lahjoilla.
Ensimmäinen halusi mennä Linnanmäelle.
Paavo vastasi hymyillen:
- Vien sinut sinne itse.
Toinen halusi uuden Tony Hawkin nimmarilla varustetut skeittilaudan.
Paavo vastasi innokkaana:
- Minä ostan sen sinulle itse.
Kolmas poika halusi moottoroidun pyörätuolin jossa on stereot.
Paavo ihmetteli:
- Ethän sinä näytä yhtään vammaiselta?
Poika sanoi:
- Minusta tulee sellainen kun isä saa tietää, että pelastin Paavo Väyrysen hukkumiselta.
Homo oli saanut HIV-tartunnan. Lääkäri määräsi hänelle kuukauden risiiniöljykuurin ja kehotti syömään päivittäin kaalia ja hernekeittoa.
Homo kysyi:
- Paranenko sillä?
Lääkäri vastasi:
- Et! Mutta sen kuukauden aikana pitäisi kyllä tulla selväksi että mihin se persereikä on tarkoitettu!
Montako kiropraktikkoa tarvitaan vaihtamaan lamppu?
- Yksi riittää, mutta tarvitaan 10 käyntikertaa.
Asiakas saapuu grillille ja tilaa:
- Hampurilainen munalla ja maito rahalla.
Mies löysi naisen ravintolasta ja vei hänet asunnolleen.
Kun he alkoivat hommiin, naisen pyysi mieheltä, että tämä sormeilisi häntä ensin, jotta hän ehtisi kunnolla lämmetä.
Mies teki työtä käskettyä, mutta jonkin ajan kuluttua nainen sanoi miehelle, otatko sen sormuksen pois sormestasi, kun se raapii hiukan sieltä sisältä.
Mies:
- Tuota, tämä ei ole sormus, vaan rannekello...
Mitä Ray Charles sanoi ennen konsertin alkua?
- Missä mun piano on?
Mitä tapahtui, kun auto ajoi joen yli?
- Joe kuoli.
Tyttö kysyy isältään:
- Isi, miksi linnut kuolevat jalat ylöspäin?
Isä vastaa:
- Siksi, että jumalan on helpompi vetää ne taivaaseen.
Tyttö seuraavana päivänä:
- Isä, oli lähellä ettei menetetty äitiä!
Isä kysyy:
- Kuinka niin?
Tyttö vastaa:
- Kuulin kolinaa ja menin katsomaan, niin äiti oli sängyllä jalat kohti kattoa ja huusi “hyvä jumala minä tulen“, ja jos postimies ei olisi ollut hänen päällään estämässä, niin ei olisi nyt enää äitiä!












