Ruotsissa ei syödä spagettia
Miksi Ruotsissa ei syödä spagettia?
- Koska ei ole tarpeeksi pitkiä lautasia.

Miksi Ruotsissa ei syödä spagettia?
- Koska ei ole tarpeeksi pitkiä lautasia.



En tiedä vielä yksityiskohtia.
- No miten voisitkaan, kun ei kukaan ole kertonut niitä julkisesti.
Menikö ruoka pieleen, jos sitä jäi roikkumaan suunpieleen?
Poliitikotkin ovat vain ihmisiä,
he eivät vain tiedä sitä.
“Mistä riita naapurinne kanssa alkoi“, kysyi tuomari
“Viinapullon syytä se oli“, vastasi syytetty.
“Oli teidän onnenne, että ammuitte ohi.“
“Viinapullon syytä sekin.“
Ovikello soi ja mies meni avaamaan.
Oven takana oli kierrätyskeskuksen työntekijä, joka kohteliaasti sanoi:
- Päivää, olen lumppujen kerääjä.
Mies vastasi:
- Anteeksi,mutta vaimoni ei ole nyt kotona.
Tyttö tuli kotiin etelänmatkalta ja kuvaili äidilleen eloisasti käsin, miten suuria banaaneja hän oli siellä nähnyt kasvavan puissa.
Huoneen nurkasta kuului kuuron isoäidin ääni:
- Se on kiva! Mutta onko sillä miehellä yhtään rahaa?
Laittaisitko saunan päälle?
- Niin, minkä päälle?
Jos ette osaa olla ihmisiksi niin saatte Koivuniemen herrasta!
- Ai tuleeko Paula Koivuniemen mies käymään? Vähän siistiä!
Kalastajan vaimon runo:
Jos syö lohta, tulee kohta.
Jos syö haukea, ei millään laukea.
Jos syö siikaa, seisoo liikaa.
Jos syö lahnaa, tulee tahnaa.
Mies osti kaupasta hanskat.
Myyjä kysyi:
- Panetteko pussiin vai vedättekö heti käteen tässä?












