Puolan kielessä on paljon konsonantteja
Miksi Puolan kielessä on niin paljon konsonantteja?
- Heillä ei ollut varaa ostaa vokaaleja.

Miksi Puolan kielessä on niin paljon konsonantteja?
- Heillä ei ollut varaa ostaa vokaaleja.



Mummo oli hississä ja hissiin astui hyväntuoksuinen rouva.
Mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon rouva vastasi:
- Dior 375 euroa.
Hetken päästä hissiin astui toinen hyväntuoksuinen rouva ja jälleen mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon vastaus kuului:
- Chanel 450 euroa.
Mummo jäi lopulta hissistä pois, pieraisi sitten oviaukolla ja sanoi:
- Kukkakaali 4 euroa.
Pikku-Kalle saapuu kotiin poski turvonneena ja punaisena.
Äiti kysyy huolestuneesti:
- Miksi poskesi on ihan hehkuvan punainen?
Kalle:
- Yksi täti löi minua kadulla.
Äiti:
- Miksi ihmeessä?
Kalle:
- Kun minä kysyin, missä Ratto-Raili asuu.
Äiti ja läimäyttää poikaa toiselle poskelle ja toruu:
-Hyi sinua! Oli syytäkin!
Pikku Kalle tulistuu:
- Nyt tämä saa riittää! Jos tästä tämmöinen meteli nostetaan, niin saa faija hakea itse kalsarinsa!
Mikä on sirkkelimiesten lempilause?
- Näpit irti!
Erään keikkapaikan vessanpöntön kannessa oli Napalm Deathin tarra.
Olipa kerran nainen ja hänellä oli mies, jolla oli sen pituinen se.
Koulun liikuntatunnilla rakennettiin lumipalloja kilpailuna, missä mitattiin, että kuka tekee isoimman lumipallon.
Hetkessä jo Pikku Kallen lumipallo oli huomattavasti isoin, ja täten opettaja julisti Pikku Kallen voittajaksi.
Seuraavalla tunnilla opettaja ihmetteli, että missä Pekka on?
Opettaja kysyi oppilailta:
- Onko kukaan nähnyt Pekkaa?
Pikku Kalle vastasi:
- Meikä tunki Pekan lumipallon sisään, jotta pallosta tulisi pyöreämpi.
Laiska vaimo sanoi miehelle:
- Vien koiran lenkille.
Mies siihen:
- Älä kuseta?!
Miehen talo syttyi palamaan. Hän soitti palokunnalle:
- Tulkaa äkkiä tänne!
Palomies:
- Tullaan tullaan, mutta miten sinne tullaan?
Mies tokaisi:
- No eikös teillä ole niitä isoja, punaisia autoja?
Mitähän tuo koivu minusta ajattelee?
- Mietti kääpä sitä.
Mikä on mustalaisten onnenluku?
- Viistöistä.












