Puolalainen auto-vitsi
Tässä olisi yksi puolalainen auto-vitsi,
mutta se kurvasi tiehensä...

Tässä olisi yksi puolalainen auto-vitsi,
mutta se kurvasi tiehensä...



No tietenkin kala joka on kukko
Elä jokainen päivä kuin se olisi viimeinen:
- Makaa sängyssä ja huuda hoitajaa tuomaan soppaa.
Katupölyä menee silmiin.
Siitepölyä menee nenään.
Hölynpolyä menee korviin.
Mies palaa myöhään illalla juovuksissa kotiin. Vaimo kysyy:
- Missäs sinä olet ollut?
- Minä olin hautausmaalla.
- Mitä, onko joku kuollut?
- Et varmaan usko, mutta siellä kaikki olivat kuolleet!
Mitä seksihullu sanoi sodassa?
- Tulen rauhassa.
Kävin uutta työpaikkaa varten terveystarkastuksessa ja he totesivat minun olevan värisokea, enkä noin ollen saanutkaan paikkaa.
- Raivostuin niin että näin punaista!
Minulla oli ongelma tietokoneessani, niinpä lähetin viestiä naapurin Eerikille ja pyysin häntä tulemaan apuun. Eerik on siis 11-vuotias poika, tietokonenörtti, ja jonka makuuhuone on kuin kaatopaikka.
Eerik saapui paikalle ja painoi paria nappulaa, ja noin ratkaisi ongelman.
Kun hän oli lähdössä, kysyin häneltä:
- No, mikä vika siinä tietokoneessa oli?
Eerik:
- Siinä oli ID sata TT1 vika.
En halunnut kuulostaa tyhmältä, mutta kysyin silti:
- Mikä on ID sata TT1 vika? Ehkä siihen tulee sama vika uudelleen?
Eerik virnuili ja vastasi:
- Etkö ole ikinä kuullut mikä ID sata TT1 vika on?
Minä:
- No en ole. Kirjoitatko se paperille niin ehkäpä se selviää...
Niinpä Eerik sitten kirjoitti:
- ID 100TT1
Ja minä kun ruukasin tykätä siitä pienestä pirusta...
Mies meni sairaalaan kysymään töitä.
Ylilääkäri kysyi:
- Mitä töitä etsit?
Mies vastasi:
- Gynekologin töitä.
Ylilääkäri kysyi:
- Onko sulla kokemuksia kyseisestä työstä?
Mies vastasi:
- Mun hommat on mennyt aina päin vittua.
Poika kysyi äidiltään:
- Saanko puhaltaa tuon kynttilän?
Äiti vastasi:
- Anna palaa!
Mikä näistä on kasvis?
a. Peniskövaltava
b. Munakoiso
c. Pippelikösuuri












