Puhelin soi Lady Gagalla
Puhelin soi ja siihen vastataan:
- Lady Gagalla.
- Jaa, no soitan sitten myöhemmin uudelleen...

Puhelin soi ja siihen vastataan:
- Lady Gagalla.
- Jaa, no soitan sitten myöhemmin uudelleen...



Olen aina kuullut, että hauki on kala.
Mutta tänään kuulin, että:
- Haukion vauva.
Kuka pierasi?
- No tietenkin sinä.
Miksi Immu hävisi Stagalalle?
- Koska Immu pyörtyi nauruun.
Jos henkilö laittaa sormen toisen henkilön pyllyyn, niin heillä molemmilla on sormi pyllyssä.
Miksi kolmansissa maissa kävellään ojissa?
- Leipä miehen tiellä pitää.
Blondi nukahti kesällä baarista tullessaan maatilan niityn laitaan.
Yön aikana niityllä vaeltanut lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittisikö joku teistä heittää mut himaan?
Lauri Tähkällä on pisamainen naama.
- Eihän ole.
- Onhan, se on ihan vino.
Voin voikin laittaa takaisin jääkaappiin.
- Niin voikin.
George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.
Poliisi:
- Katsotaas ovatko paperit kunnossa.
- Kyllä, Serla on palvellut hyvin nämä vuodet.












