Tarina etanasta
Haluatko kuulla tarinan etanasta?
- Odota se on vielä matkalla...

Haluatko kuulla tarinan etanasta?
- Odota se on vielä matkalla...



Poika kysyi äidiltään:
- Saanko puhaltaa tuon kynttilän?
Äiti vastasi:
- Anna palaa!
Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.
Miksi kissa tippuu aina seisaalteen?
- Se ei kehtaa tippua kyljelteen.
Mikä on pyromaanien lempielokuva?
- Lassie palaa kotiin.
Mies meni sairaalaan kysymään töitä.
Ylilääkäri kysyi:
- Mitä töitä etsit?
Mies vastasi:
- Gynekologin töitä.
Ylilääkäri kysyi:
- Onko sulla kokemuksia kyseisestä työstä?
Mies vastasi:
- Mun hommat on mennyt aina päin vittua.
Ukkomies avautuu:
- Eukolla ei ollu muuta kuin vittu ja virsikirja kun se tuli taloon... Ja kummankin on kakarat repinyt.
Mitä lapamato tuumasi kun siltä kysyttiin asumistilanteesta?
- Toivossa on hyvä elää.
Tänään hyvä ruoka,
on huomenna paska.
Minä olen vihreä vain silloin, kun minulla on huono olo!
Kysyinkö mä sulta jotain?
- Nyt kysyit!












