Poliisiasemalla ei ole vessaa
Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.

Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.



Lapsi kysyi äidiltään:
- Äiti äiti, mikä on transu?
Äiti vastasi:
- Kysyhän Heikki-tädiltä.
Blondi nukahti kesällä baarista tullessaan maatilan niityn laitaan.
Yön aikana niityllä vaeltanut lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittisikö joku teistä heittää mut himaan?
Mikä hitto on E-tiketti?
- Etiketti
Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.
Mitä eroa on K-Marketilla ja K-supermarketilla?
- Supersankarit käyttävät K-supermarkettia.
Bill Gates on petikammarissa todellakin microsoft.
Poika kertoi tohkeissaan koulusta palattuaan:
- Äiti, pääsin luokan näytelmään! Esitän perheen isää.
Äiti:
- Oliko kaikki puheroolit jo varattu?
Miltä näyttää likaiset ja väsyneet joutsenet?
- Kurjilta.
Juha mokaa...
Ja tietysti Paulikin.
Mikä on Suomen makein kaupunki?
- Karkkila.












