Poliisiasemalla ei ole vessaa
Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.

Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.



Miksi arabit kulkevat kameleilla ja venäläiset Ladalla?
- Arabit saivat valita ensin.
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.
Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Ettei sen nimi olisi pelkästään kuono.
Suomalaiset kun tykkää mennä kantelemaan asioista, niin onko ihme, että kantele on kansallissoitin?
Muumipappa kuuntelee Meshuggahia.
Rekkakuski pysähtyy punaisiin valoihin ja viereen ajaa blondi.
Blondi nousee autosta ja juoksee rekan ympäri, sitten lopuksi koputtaa kuskin ikkunaan. Kuski avaa ikkunan ja katsoo ihmeissään blondia.
Blondi sanoo:
- Moi, mun nimi on Linda ja sun kuormas valuu ulos lavalta.
Rekkakuski puistaa hämmentyneenä päätään ja ajaa seuraaviin valoihin. Blondi ajaa perässä ja taas sama homma toistuu.
Nyt rekkakuski hermostuu ja ajaa sitä seuraaviin valoihin jo paljon ennen blondia. Rekkakuski odottaa ja heti kun blondi saapuu, niin rekkakuski juokseen blondin auton luokse ja koputtaa blondin auton ikkunaan.
Blondi avaa ikkunan ja rekkakuski sanoo:
- Moi mun nimi on Lauri ja tää on tiensuolausauto!
Kaksi makkaraa oli uunissa ja toinen pamahti. Mitä toinen sanoi?
- Olet heikoin lenkki!
Mitä yhteistä on lemulla ja löyhkällä?
- Ne molemmat ovat lokkaleita.
Sinun silmäsi ovat kuin tähdet.
Eivät yhtä kirkkaat, vaan yhtä kaukana toisistaan.
mies meni kahvi kaa vessaa ja se sai kahvista vatsa taudin ja se paskoi monta viikkoa
kahvin takia.












