Poliisiasemalla ei ole vessaa
Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.

Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.



Miksi salaatti meni lääkäriin?
- Koska kurkku oli kipeä.
Suomalaiset kun tykkää mennä kantelemaan asioista, niin onko ihme, että kantele on kansallissoitin?
Jarmo soitti aamulla pomolleen työpaikalle:
- En pääse tänään töihin.
Pomo kysyi:
- Minkä ihmeen vuoksi?
Jarmo:
- Se on yhden ex-rallikuskin syytä.
Pomo:
- Minkä ihmeen rallikuskin?
Jarmo:
- Kankkusen.
Muut Beatlesit ottivat taxin, mutta John lennon.
Mies ja vaimo kiistelivät panoksestaan yhteiseen talouteensa, johon mies:
- Sinulla ei ollut kuin paljas perse tullessasi taloon.
- Sitä täällä on kuitenkin eniten tarvittu!
Mikäs se on semmoinen joka haukkuu ja heiluttaa häntää?
- Ööh, koira?
- Niin onkin!
Mikä on pyromaanien lempielokuva?
- Lassie palaa kotiin.
Mikä on savoksi ilman saastuttaminen?
- Iliman pilluu.
Opettaja yritti opettaa oppilailleen matematiikkaa:
- Jos sinulla on 20€ toisessa taskussa ja toisessa 30€, mitä sinulla silloin on?
Pikku-Ville vastasi:
- Jonkun toisen housut.
Piti perustaa firma!
... mutta yritykseksi jäi.












