Piru vieköön
- Mitä te nyt meinaatte?
- Me mennään pirun kyydillä McDonaldsiin.
- Piru teidät vieköön!

- Mitä te nyt meinaatte?
- Me mennään pirun kyydillä McDonaldsiin.
- Piru teidät vieköön!



Mikä on Kari Salmelaisen lempikarkkipussi?
- Missä X.
Miksi blondin kannattaa deittailla zombia?
- Ainakin silloin tietää, että hän on kiinnostunut aivoista eniten.
Mikä on juutalaisten lempipaikka uimahallissa?
- Suihku.
Kalle, osaatko sinä uida?
- Osaan.
- Missä olet oppinut?
- Vedessä.
Ruotsalainen oli pilkillä. Hän asetti kaikki kenttätuolit ja muut kalastusvehkeensä paikalleen ja alkoi kairata reikää jäähän.
Silloin ruotsalainen kuuli valtavan, kumean äänen:
- Täällä ei ole kalaa!
Ruotsalainen kokosi kamppeensa ja kulki hieman edemmäs jäälle.
Ääni kuului uudestaan:
- Täällä ei ole kalaa!!
Ruotsalainen kokosi uudestaan kamppeensa ja kulki vieläkin edemmäs.
Ja sama ääni kuului jälleen:
- Minä sanoin, että täällä ei ole kalaa!
Ruotsalaista alkoi pelottamaan ja hän kysyi:
- Oletko sinä Jumala?
Ääni vastasi:
- En... Minä olen jäähallin vahtimestari.
Kaukana vuoristossa, Amerikan syrjäseudulla poika tulee sisälle taloon valtavasti täristen ja sanoo:
- Isä, minä olen niin pahoillani, ammuin vahingossa isoäidin!
Isä raivostuu ja huutaa:
- Poika, mitä sinä olet mennyt tekemään, meillä on vielä puolet isoisää pakastimessa!
Mitä tapahtui tontulle, joka hukkasi tupsulakkinsa?
- Sillä jäätyi korva tunturilla.
Mitä NSA:n miehet tekivät Disneylandissa?
- Mikittivät koko paikan.
Miksi koira meni eläinlääkäriin?
- Häntä otti päähän!
Poliisi meni kaupan lihatiskille ja sanoi:
- Saisinko tuota kotimaista meetvurstia?
Myyjä mulkaisi poliisia ja otti ison pinon meetvurstia. Sitten sen viereen toisen isomman pinon meetvurstia. Siihen vielä kolmannen pinon meetvurstia. Kääri lopulta meetvurstit pakettiin ja laittoi hintalapun paketin päälle, missä oli summana 136 euroa.
Poliisi:
- Minulle olisi kyllä riittänyt vain 200g meetvurstia.
Myyjä ärähti:
- Kun annoit minulle eilen sakot ylinopeudesta. Sinäkään et kysynyt minulta että “Paljonko laitetaan“!












