Palo
Ensin tuli palo, sammutuksen jälkeen tuli ja meni.
Lisätty: 03.12.2024 | PaskaVitsi
Ensin tuli palo, sammutuksen jälkeen tuli ja meni.
Lisätty: 03.12.2024 | PaskaVitsi


- Oletteko te kaksoset?
- Ei, miten niin?
- Ajattelin, kun äitinne on pukenut teidät samanlaisiin vaatteisiin.
- Nyt suu soukemmalle, ja ajokortti ja rekisteriote esiin!
Poliisi meni kaupan lihatiskille ja sanoi:
- Saisinko tuota kotimaista meetvurstia?
Myyjä mulkaisi poliisia ja otti ison pinon meetvurstia. Sitten sen viereen toisen isomman pinon meetvurstia. Siihen vielä kolmannen pinon meetvurstia. Kääri lopulta meetvurstit pakettiin ja laittoi hintalapun paketin päälle, missä oli summana 136 euroa.
Poliisi:
- Minulle olisi kyllä riittänyt vain 200g meetvurstia.
Myyjä ärähti:
- Kun annoit minulle eilen sakot ylinopeudesta. Sinäkään et kysynyt minulta että “Paljonko laitetaan“!
Missä menee hyvän maun raja?
- Välilihassa.
Mitä mun silmät oikein näkee!?
- Jaa-a... Sunhan se pitäis tietää!
Panisitko vastaan,
jos panisin sinua?
Neuvostoliitolla oli neuvoston neuvot loppu neuvolasta.
- Moi, mites se menee?
- Hyvin!
- No, mites se tulee pois?
Mummon mies oli kuollut, ja naapurin rouva meni lohduttamaan mummoa.
Nainen sanoi mummolle:
- On varmaan vaikeaa olla yksin, toivottavasti hän lähti rauhallisesti.
Mummo vastasi:
- Ei suinkaan, hän kuoli kesken seksin.
Naapuri ihmetteli tätä kovin:
- Ihanko totta, olittehan molemmat jo yli 80-vuotiaita.
Mummo:
- Juu! Me harrastettiin seksiä aina sunnuntaisin kirkonkellojen tahtiin. Ding-sisään ja dong-ulos. Mutta sitten tuli se peevelin jäätelöauto!
Mitä astronautti tokaisi löydettyään luurangon kuusta?
- Mitä kuuluu?
Miksi banaani meni lääkäriin?
- Koska kukku oli kipeä.












