Naiset hyppii silmille
- Minkähän takia naiset ovat viime aikoina alkanut hyppiä silmille?
Ihmetteli mies, jolla oli kyrpä otsassa.

- Minkähän takia naiset ovat viime aikoina alkanut hyppiä silmille?
Ihmetteli mies, jolla oli kyrpä otsassa.



Mies naiskentelee mielestään äärettömän rumaa naista ja sanoo sen myös vahingossa ääneen.
Nainen kysyy:
- Kai minussakin jotain ihanaa sentään on?
Mies vastaa:
- On toki, mutta kohta minä vedän sen ulos!
Mies meni likaiseen vessaan ja totesi:
- Täällä ei haise yhtään paskemmalta!
Mitä mies sanoi katsottuaan, kun vaimo vaihtoi vaipat?
- Olisin minäkin osannut tehdä tuon...
Mies meni kauppaan.
Kauppias kysyi:
- Mitä saisi olla?
Mies vastasi:
- Leipää.
Kauppias kysyi:
- Kumpaa saisi olla, tummaa vai vaaleaa?
Mies totesi:
- Ei sillä ole väliä, se tulee sokealle.
Sulle silmäni annan! Vaikka näkö lähtee!
Anna mulle tähtitaivas, vaikken sillä mitään tee! Ja on toisaalta vähän hankalaa...
Tinakenkäni on sulaa laavaa. Olen masokisti!
Rekkakuski pysähtyy punaisiin valoihin ja viereen ajaa blondi.
Blondi nousee autosta ja juoksee rekan ympäri, sitten lopuksi koputtaa kuskin ikkunaan. Kuski avaa ikkunan ja katsoo ihmeissään blondia.
Blondi sanoo:
- Moi, mun nimi on Linda ja sun kuormas valuu ulos lavalta.
Rekkakuski puistaa hämmentyneenä päätään ja ajaa seuraaviin valoihin. Blondi ajaa perässä ja taas sama homma toistuu.
Nyt rekkakuski hermostuu ja ajaa sitä seuraaviin valoihin jo paljon ennen blondia. Rekkakuski odottaa ja heti kun blondi saapuu, niin rekkakuski juokseen blondin auton luokse ja koputtaa blondin auton ikkunaan.
Blondi avaa ikkunan ja rekkakuski sanoo:
- Moi mun nimi on Lauri ja tää on tiensuolausauto!
Opettaja:
- No niin, Kalle. Luettelepa seuraavaksi kuuden kertotaulu.
Kalle:
- Mä pidän vähennyslaskuista. Vähennän sulta vaatteet pois päältä!
Nuori lääkäri laittoi lehteen ilmoituksen: Kaikki vaivat parannetaan!
Kaksi kaverusta päättivät tehdä jäynän keksimällä jonkin mahdottoman sairauden. Menivät sitten vastaanotolle toisen ollessa saattajana.
Miehet kuvailivat lääkärille vaivaa:
- Makuaisti on kadonnut, jatkuvaa valehtelua ja muistikin pätkii.
Lääkäri tuumasi:
- Vai niin, onpa paha juttu... Katsotaan mitä voin tehdä. Tehdäänpä pieni koe potilaalla, hetki vain.
Lääkäri kävi hakemassa pienen lääkepurkin ja pyysi potilasta ottamaan pienen pillerin rasiasta.
Potilas otti pillerin ja laittoi sen suuhunsa, maisteli siinä hetken ja huudahti:
- Tämähän on paskaa!
Siihen lääkäri:
- No niin, huomaamme että makuaisti on palautunut, ja valehtelukin on loppunut, sillä sitähän se paskaa todella on. Mikäli muistin kanssa on jatkossa ongelmia niin tulkaa viikon päästä uudelleen, niin uusimme kokeen.
Milloin yksi kertaa yksi on kaksi?
- Ei koskaan.
Miksi kutsutaan kääpiöiden bordellia?
- Pienpanimoksi.












