Mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä
Miks mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä?
- Ei ollu työkavereita jotka olis ilmottanu

Miks mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä?
- Ei ollu työkavereita jotka olis ilmottanu



Kaikki muut on harakoita, Kaisa on Varis.
Mies tuli pitkän matkan päästä mökilleen tarkastamaan katiskaa.
Todettuaan, että katiska oli tyhjä, hän tuumasi:
- Onneksi ei ollut mitään.
Riikka ei saa Purra.
Mitä lumiukko teki kun näki porkkanan?
- Otti nokkaansa.
Mitä yhteistä on ruumisarkulla ja kondomilla?
- Molempien sisällä on jäykät, mutta toinen on lähdössä ja toinen on tulossa.
Leipurin viikko alkoi huonosti.
- Aamiaissämpylät meni pipareiksi.
Pikku-Liisa ilmestyi isän ja äidin makuuhuoneeseen ja pyysi vesilasia.
Äiti:
- Taasko! Olet saanut jo ainakin kymmenen lasillista.
Liisa:
- Niin olen, mutta kun minun huoneeni palaa.
Mies painoi jortikkansa naisen sisään.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies painoi päänsä sisään.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies konttasi naisen sisään.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies nousi seisomaan.
Nainen sanoi:
- Ei tunnu missään...
Mies näki toisen miehen. Hän kysyi tältä mitä helvettiä sinä täällä teet.
Toinen sanoi:
- Etsin mun pyörää...
Miten ammutaan sininen norsu?
- Sinisellä norsukiväärillä.
Kylän vaarit istuivat turinoimassa.
Yksi luki lehteä ja ihmetteli:
- Voitteko kuvitella, että joku höperö lähtee moottoritielle väärästä rampista ja lähtee ajamaan muuta liikennettä vastaan?!
Toinen vastasi:
- Niin... ja niitä on paljon.












