Minä olen menettänyt muistini
Mies meni lääkäriin:
- Tohtori, minä olen menettänyt muistini!
Lääkäri:
- Jaa, no koska tämä alkoi?
Mies:
- Niin mikä?

Mies meni lääkäriin:
- Tohtori, minä olen menettänyt muistini!
Lääkäri:
- Jaa, no koska tämä alkoi?
Mies:
- Niin mikä?



Kuka on Ali Baban veli?
- Yli-Baba.
Miksi Hollywoodyssa ei ole puolukoita?
- John vei ne
Timo palasi kotiin viikon kestäneeltä koulutusmatkalta. Vaimo oli vihaisena ovella vastassa.
Vaimo ärähti miehelleen:
- Ja taas on tullut viikko ryypättyä ja rellästettyä!
Timo vastasi voipuneena:
- Huh, sama täällä.
Jos Mortal Kombat olisi suomalainen, mitä Skorpioni sanoisi vastustajalleen?
- Tuupa käymään täällä.
Viikinkijumalien Freija tapasi Odinin ja kysyi suunnitelmia:
- Meinaatko katsoa pyhänä lätkää?
- Ääh, en mä tiedä... Ketä siinä pelaa?
- Norja pelaa pronssista, ihan pakko tsiigata.
- No joo, tavataan Thorilla!
Mitä paska sanoi ripulille hiekkalaatikolla?
- Tää paikka o vaa koville jätkille!
Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Ettei sen nimi olisi pelkästään kuono.
Lada on vuoden auto.
- Ehkä kahdenkin...
I wanted to get wasted so I went to the wasteland.
- What a waste...
Miksi Tapani Kansa ajaa Volkswagenilla?
- Koska se on Kansan auto.












