Minä olen menettänyt muistini
Mies meni lääkäriin:
- Tohtori, minä olen menettänyt muistini!
Lääkäri:
- Jaa, no koska tämä alkoi?
Mies:
- Niin mikä?

Mies meni lääkäriin:
- Tohtori, minä olen menettänyt muistini!
Lääkäri:
- Jaa, no koska tämä alkoi?
Mies:
- Niin mikä?



Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
Pyörällä päästään...
- Tuumi tankojuoppo.
Kaksi ihmissyöjää istuivat syömässä.
Toinen ärähti toiselle:
- Minähän sanoin, että ruoanlaitossa pitää käyttää aivoja ja sydäntä!
Kameli ja norsu tapasivat.
Norsu kysyi:
- Miksi sinulla on kaksi tissiä selässä?
Kameli sanoi:
- On kivaa kuulla tuommoista eläimeltä, jolla on kyrpä keskellä naamaa!
Samara soittaa:
- 7 Päivää.
- Ei kiitos, en lue lehtiä.
Mikä on astronauttien lempilaulu?
- Miksi lähdit luotain?
Jos jättiläinen tietää edes jotain, niin kai se sitten on ihan järjen jättiläinen.
- Minkähän takia naiset ovat viime aikoina alkanut hyppiä silmille?
Ihmetteli mies, jolla oli kyrpä otsassa.
Mikä on sushin paras kaveri?
- Kethu!
- Kestääkö jää?
- Kestää.
- Kiitos!
- Eipä kestä!












