Matin tepposet
Matti teki jälleen tepposiaan.
- Teppo ei tykännyt.

Matti teki jälleen tepposiaan.
- Teppo ei tykännyt.



Nyt saat maistaa omaa lääkettä!
- Viagraa!
Mistä johtuu, että seksiä harrastetaan useimmiten kännissä?
- Olisi kiva saada selvää.
Olipa kerran poika nimeltä Ton.
Ton kiipesi puuhun ja pastori oli tulossa.
Äiti huusi:
- AlasTon! Pastori tulee!
Naamiaisissa haarniskapukuinen mies oli koko ajan pelti kiinni.
Missä venäläiset pitävät heiniä?
- Ladoissa.
Jos irakilainen ja somali ovat samassa autossa, niin kuka ajaa autoa?
- Poliisi.
Haluatko lukita vastauksen?
- Ei ole avaimia.
Miksei afrikassa ole apteekkia?
- No eihän lääkkeitä saa syödä tyhjään vatsaan.
Kalle oli kova kalamies ja jutut sen mukaisia. Kerran taas kaverit pyysivät Kallea kertomaan hyvän kalavaleen.
Siihen Kalle tuumasi:
- Nyt on niin ikävästi, että saaliit on olleet viime aikoina niin suuria, ettei niitä saa enää valehtelemallakaan isommiksi.
Mitä Meta:n vessoissa lukee?
- WCU.












