Lihakeitossani on kärpänen
Mies ravintolassa:
- Tarjoilija, lihakeitossani on kärpänen!
Tarjoilija:
- Niinpä niin. Siinähän se liha on.

Mies ravintolassa:
- Tarjoilija, lihakeitossani on kärpänen!
Tarjoilija:
- Niinpä niin. Siinähän se liha on.



Lentokoneessa oli suomalainen, amerikkalainen, venäläinen ja somali.
Kapteeni kuulutti:
- Liikaa painoa! Liikaa painoa!
Amerikkalainen pudotti lompakkonsa täynnä rahaa sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Venäläinen katsoi amerikkalaista ja pudotti taskusta vodkapullon sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Somali katsoi suomalaista sanoen:
- Älä edes yritä...
Minä olen vihreä vain silloin, kun minulla on huono olo!
Kaksi ihmissyöjää istuivat syömässä.
Toinen ärähti toiselle:
- Minähän sanoin, että ruoanlaitossa pitää käyttää aivoja ja sydäntä!
Mitä Lauri Karhuvaara sanoi Huomenta Suomessa?
- Roar!
Mies pystyy hautomaan muniaan,
eikä edes tarvitse pesää!
Matti teki jälleen tepposiaan.
- Teppo ei tykännyt.
Äiti oli käskenyt poikia siivoamaan huoneensa ja pyyhkimään pölyt. Siivottuaan huoneensa pojat lähtivät käymään ulkona.
Kotiin palatessa vanhempi veli huudahti:
- Joku on kirjoittanut pöytälevyn pölyyn sormella!
- Mitä siinä lukee?
- Siivotkaa paremmin!
Hyvät hyssykät on parempia kuin huonot hyssykät.
Koska sanotaan, että maailma on pieni, kaksi hölmöläistä päättivät kävellä Kiinaan.
- Ollaankohan kohta perillä?
- Varmaan vielä viiden minuutin matka.
Mitä Jarmo sanoi nähdesään laatikon täynnä kultaa?
- Ei mitään, sillä Jarmo ei osaa puhua.












