Hyvät hyssykät sentään!
Hyvät hyssykät on parempia kuin huonot hyssykät.
Lisätty: 13.05.2026 | PaskaVitsi
Hyvät hyssykät on parempia kuin huonot hyssykät.
Lisätty: 13.05.2026 | PaskaVitsi


Mikä hitto on E-tiketti?
- Etiketti
Tarjoilija, keitossani makaa kuollut kärpänen!
- Ei se mitään, leivässänne on hämähäkki.
Miks mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä?
- Ei ollu työkavereita jotka olis ilmottanu
Putinin Venäjällä:
- Isä, mikä on jono?
- Se on vain sellainen muodostelma, johon ihmiset muinoin neuvostoaikoina asettuivat saadakseen juustoa.
- Isä, mitä on juusto?
Käy Muumilaaksoon! Nyt Muumilaaksoon!
- Emmä jaksa. Katotaan huomenna.
Papapa mamama.
- No mikä sulle nyt tuli?
Miksi morsian on aina valkoisissaan?
- Muutkin kodinkoneet ovat valkoisia!
Miksi leijonat syövät raakaa lihaa?
- Niillä ei ole paistinpannua.
Jos syö kukkakaalia:
- Tulee kakkakuulia.
Poliisi meni kaupan lihatiskille ja sanoi:
- Saisinko tuota kotimaista meetvurstia?
Myyjä mulkaisi poliisia ja otti ison pinon meetvurstia. Sitten sen viereen toisen isomman pinon meetvurstia. Siihen vielä kolmannen pinon meetvurstia. Kääri lopulta meetvurstit pakettiin ja laittoi hintalapun paketin päälle, missä oli summana 136 euroa.
Poliisi:
- Minulle olisi kyllä riittänyt vain 200g meetvurstia.
Myyjä ärähti:
- Kun annoit minulle eilen sakot ylinopeudesta. Sinäkään et kysynyt minulta että “Paljonko laitetaan“!
Nuohooja oli rankan työpäivän jälkeen aivan piipussa.












