Hyvät hyssykät sentään!
Hyvät hyssykät on parempia kuin huonot hyssykät.
Lisätty: 13.05.2026 | PaskaVitsi
Hyvät hyssykät on parempia kuin huonot hyssykät.
Lisätty: 13.05.2026 | PaskaVitsi


Mies meni ostamaan 100 grammaa merwurstia.
Kauppias kysyy:
- Tuleeko pötkönä vai siivuina?
Mies sanoo:
- Pötkönä tietysti. Ei mun perseeni mikään pajatso ole.
Opettaja:
- Kalle, näytä kartalta missä on punainen meri.
Pikku Kalle:
- Vähän vaikea näyttää kun kaikki ovat sinisiä.
Punahilkka kulki metsässä ja näki suden puskassa.
Punahilkka:
- Miksi sinulla on noin suuret silmät?
Susi:
- Mee pois. Olen paskalla...
Kuoletko vaikka puolestani?
- Tottahan toki, kunhan ei henki lähde.
Miltä kuulostaa James Bondin ovikello?
-Dong, Ding Dong
Kaksi mummoa meni marjaan.
- Toinen ei mahtunut.
Mitä yhteistä on miehellä ja hiirellä?
- Molemmat asuttaa reikää.
Mitä vaippoja terroristit käyttävät?
- Pam! Pers!
Mikko Kuustonen käveli nääntyneenä aavikolla. Mitä hänen teki mieli?
- Kaktusviinaa.
Kenen motto on “Tulin, räin ja voitin“ ?
- Koronan.












