Lapualainen hädässä
Mitä lapualainen sanoi hädässä?
- Lapua! Lauttakaa!

Mitä lapualainen sanoi hädässä?
- Lapua! Lauttakaa!



Mikä on musta ja pitkä?
- Kelan jono.
Minä olen vihreä vain silloin, kun minulla on huono olo!
Rammsteinin laulaja nähtiin Tallinnassa pyörimässä, aivan umpihumalassa.
- Se oli Till in Tallinn.
Miksi kolmansissa maissa kävellään ojissa?
- Leipä miehen tiellä pitää.
Mitä tapahtui, kun Toivo ja Rauha erosivat?
- Toivosta tuli rauhaton ja Rauhasta toivoton.
Miksi Aki Palsanmäki syö pullaa vesisateella?
- Ei keliakia haittaa.
Puhelin soi ja siihen vastataan:
- Lady Gagalla.
- Jaa, no soitan sitten myöhemmin uudelleen...
Anna euro, niin näet tollon lypsyä.
- Tässä euro, näytäppä nyt.
- Johan minä yhtä tolloa lypsin.
Tarjoilija, tämä kala ei näytä hyvältä.
- Voi kauheaa, se taitaa olla kuollut.
Tarjoilija, keitossani on kärpänen!
- Onpa hyvä. Silloinhan niitä on keittiössä vähemmän.












