Kunnon isä on vuoden isä
Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!

Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!



Mitä asiakas sanoi myöhästyneelle toimitukselle?
- Heitä homo Woltti!
Mitä eroa on Santulla ja Helmillä?
- Helmi on tyttö ja Santtu poika.
Eukko kyykki sienimetsässä.
Yhtäkkiä takaa kuului miehen ääni:
- Anna nyt, tai muuten käy niin kuin Kälviällä.
Eukko pelästyi ja kysyi:
- Mitä Kälviällä oli tapahtunut?
Mies:
- En saanut.
Naiset hiljaa!
- Tai päästän Tauskin irti.
Luetelkaa ruokia englanniksi.
- Foods.
Mitä sanotaan rasittavalle ihmiselle, jolla on molemmat silmät mustina?
- Ei mitään. Hänelle on sanottu jo kahdesti.
- Kerro kerro kuvastin, ken nyt on maassa kaunehin.
- Lumikki elää vielä, sori.
- No perkele, ratkaistaan asia rumentamalla itseni ja meen ite listimään sen.
Mitä James Bond sanoi grillikioskilla?
- Hampurilainen, kerroshampurilainen.
Kysyinkö mä sulta jotain?
- Nyt kysyit!
Missä muruseni on?
- No ootko kattonu pöydän alta?












