Kunnon isä on vuoden isä
Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!

Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!



Mikä on märkä, mutainen ja haisee oksennukselta ja virtsalta?
- Rockfestareiden leirintäalue.
Kuinka pituushyppy keksittiin?
- Turkulaisen piti päästä rotkon yli.
Entä kuinka kolmiloikka keksittiin?
- Tamperelaisen piti päästä saman rotkon yli.
Jos joku on täysin perätön, niin eikö sillä ole persettä ollenkaan?
Joku oli kirjoittanut Facebookiin:
- Minun pizza on palanut, minun olut on jäässä ja minun tyttöystävä on raskaana...
Hänen kaveri vastasi:
- Nähtävästi et osaa ottaa mitään ajallaan pois...
Miksi Eva Braun ei eronnut Adolf Hitleristä?
- Koska hän oli reichnainen.
“Hu! Hu! Hu!“
Huhutaan että The HU bändi huhuilee.
Savolaismies oli syytteessä rattijuopumuksesta. Hän ihmetteli, miksi tuomari oli antanut sakon myös oikeuden halventamisesta.
Tuomarihan oli kysynyt häneltä, onko huollettavia, ja mies oli vastannut:
- Niitä on kaksi: mopo ja moottorisaha.
Vancouverilaisessa jumppakerhossa huonokuntoinen kanadalainen ei päässyt verryttelyssä ylöskään... Tosin ei Alaskaan.
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.
Miten ohran haltija esittäytyi James Bondille?
- Olen Pekko, Pellonpekko.












