Kunnon isä on vuoden isä
Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!

Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!



Kalastajan vaimon runo:
Jos syö lohta, tulee kohta.
Jos syö haukea, ei millään laukea.
Jos syö siikaa, seisoo liikaa.
Jos syö lahnaa, tulee tahnaa.
Jos Mortal Kombat olisi suomalainen, mitä Skorpioni sanoisi vastustajalleen?
- Tuupa käymään täällä.
Sukupuolia on kaksi:
1. ne jotka käyvät gynekologilla
2. ne jotka käyvät urologilla
Kaikki muut sukupuolet käyvät psykologilla.
Matkamies pysähtyi pieneen kylään ja sai itselleen huoneen maalaistalosta, missä oli ulkovessa.
Ennen nukkumaan menoa, mies meni ulkohuussiin hoitamaan tarpeitaan.
Pitkän istunnon päätteeksi, mies kauhukseen huomasi, ettei siellä ollut lainkaan vessapaperia.
Mies näki seinällä lapun:
- Pyyhi takamuksesi etusormella ja työnnä sormi sitten tähän reikään, niin pian se on puhtaampi kuin arvaatkaan.
Mies teki työtä käskettyä ja työnsi sitten sormensa reikään.
Toisella puolella seinää oli poika, joka läimäytti miehen sormen kahden tiiliskiven väliin!
Tuskasta ulvoen mies veti sormensa pois reiästä ja salaman nopeasti laittoi sormensa suuhunsa...
Jarmo soitti aamulla pomolleen työpaikalle:
- En pääse tänään töihin.
Pomo kysyi:
- Minkä ihmeen vuoksi?
Jarmo:
- Se on yhden ex-rallikuskin syytä.
Pomo:
- Minkä ihmeen rallikuskin?
Jarmo:
- Kankkusen.
Tämä on tarina kahdesta blondista bussipysäkillä.
Toinen sanoo toiselle:
- Odotan bussia numero 3, entä sinä?
- Minun bussini on numero 5.
Yht äkkiä pysäkille ajaa bussi numero 53.
Blondit alkavat kiljua yhteen ääneen:
- Ihanaa, voimme matkustaa yhdessä!
Haluan kohottaa maljan vaimoni kauneudelle ja älykkyydelle!
- Niin, mitä mies ei tekisi yhden viinatilkan takia.
Mitä eroa on uudella ja alkuperäisellä Lumikilla?
- Uusi Lumikki ei enää tarvitse omenaa, koska on jo valmiiksi myrkyllinen.
Kiertävä klapikauppias koputti iltamyöhällä mökin ovelle ja kysyi:
- Tarvitaanko tässä talossa polttopuita?
Isäntä tokaisi vihaisena:
- No ei tarvita!
Aamulla isäntä huomasi, että klapipino oli pihalta hävinnyt.
Kaksi termiittiä keskustelivat:
- Miltä elämä maistuu?
- Puulta, kuten aina.












