Kuolisitko toisen puolesta?
Kuoletko vaikka puolestani?
- Tottahan toki, kunhan ei henki lähde.

Kuoletko vaikka puolestani?
- Tottahan toki, kunhan ei henki lähde.



Mistä tunnistaa venäläisen käärmetutkijan?
- Se on kyyryssä.
Nainen ja mies kuhertelee autossa syrjäisellä metsätiellä.
Kesken kaiken nainen ilmoittaa:
- Olisi pitänyt varmaan sanoa aikaisemmin, mutta olen huora. Jos haluat naida, joudut maksamaan 50 euroa.
Mies ei luonnollisesti ilahdu kuulemastaan, mutta kaivaa lompsasta vaaditut rahat ja homma hoidetaan loppuun asti.
Aktin jälkeen mies jää kaikessa rauhassa istuskelemaan etupenkille ja polttelemaan hissukseen tupakkaa.
Siinä sitten vaatteitaan suoristellessaan nainen kysyy:
- Miksei jo lähdetä ajelemaan pois?
Mies sanoo:
- Olisi varmaan pitänyt sanoa aikaisemmin, mutta olen taksikuski...
Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.
- Tarjoilija, tuokaa lasillinen appelsiinimehua.
- Jäänkö kanssa?
- Joo, voit sä jäädäkin.
Haluatko kuulla vitsin etanasta?
- Odota se on vielä matkalla.
Mitä yhteistä on epiksellä ja kattilalla?
- Kumpikaan ei oo pannu.
Miksi Aki Palsanmäki syö pullaa vesisateella?
- Ei keliakia haittaa.
Kuka on Ali Baban veli?
- Yli-Baba.
Mitä tapahtui kun konklaavissa laskettiin äänet väärin?
- Kardinaalimoka!
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saareen.
- Norjalainen tappoi kaikki.












