Kukaan ei halua pois Islannista
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.

Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.



Miksi Hjallis ei saanut jääkiekkokypärää kiinni?
- Ei saanut hihnaa menemään leuan alta.
Miksei afrikassa ole apteekkia?
- No eihän lääkkeitä saa syödä tyhjään vatsaan.
Vanhemmat katsoivat vastasyntynyttä lastaan:
- Kumman näköinen?
- Niin minustakin
- Äiti, miksi sinä hypit isin mahan päällä alasti öisin?
- Lapseni, koska isin mahassa on ilmaa ja koitan saada ne sieltä pois.
- Mutta se on turhaa, sillä kun sä meet töihin niin naapurin täti tulee tänne, menee polvilleen ja puhaltaa ne heti takaisin sinne.
Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.
Millaisia alushousuja Eino Grön käyttää?
- Ikivihreitä tangoja.
Mistä tunnet sä ystävän?
- Välilihan läpi.
Matti ja Teppo olivat taas menossa keikkamatkalle Kanarialle ja istuskelivat Helsingin lentoasemalla.
Teppo:
- Voi harmi, ku ei tullu piano mukkaa.
Matti ihmetteli:
- Piano? Eihä me nyt mittä piano voida mukan kuljettaa. Kui sull semmonen tuli miälee?
Teppo:
- No en mää muuten mittä, mutt ku meijän lentoliput on pianon päällä.
Mitä yhteistä on lemulla ja löyhkällä?
- Ne molemmat ovat lokkaleita.
- Menetkö Matin hautajaisiin?
- Miksi menisin? Eihän hänkään tule minun hautajaisiini.












