Kasvis suoraan alapäästä
Mikä näistä on kasvis?
a. Peniskövaltava
b. Munakoiso
c. Pippelikösuuri

Mikä näistä on kasvis?
a. Peniskövaltava
b. Munakoiso
c. Pippelikösuuri



Kuja oli Suomen ensimmäinen muusukupuolinen taiteilija?
- Väinö Kirstinä.
Miksi Ressu Redford ei tykkää käydä saunassa Itä-Suomessa?
- Niin moni tulee vastaan...
Minulla oli ongelma tietokoneessani, niinpä lähetin viestiä naapurin Eerikille ja pyysin häntä tulemaan apuun. Eerik on siis 11-vuotias poika, tietokonenörtti, ja jonka makuuhuone on kuin kaatopaikka.
Eerik saapui paikalle ja painoi paria nappulaa, ja noin ratkaisi ongelman.
Kun hän oli lähdössä, kysyin häneltä:
- No, mikä vika siinä tietokoneessa oli?
Eerik:
- Siinä oli ID sata TT1 vika.
En halunnut kuulostaa tyhmältä, mutta kysyin silti:
- Mikä on ID sata TT1 vika? Ehkä siihen tulee sama vika uudelleen?
Eerik virnuili ja vastasi:
- Etkö ole ikinä kuullut mikä ID sata TT1 vika on?
Minä:
- No en ole. Kirjoitatko se paperille niin ehkäpä se selviää...
Niinpä Eerik sitten kirjoitti:
- ID 100TT1
Ja minä kun ruukasin tykätä siitä pienestä pirusta...
Talo syttyi tuleen.
- Tauno Palo.
Mikälainen on Disneyn lanseeraama älypuhelin?
- Siinä on mikit edessä ja akut takana.
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.
Miksi on niin vaikeaa löytää miehiä, jotka ovat herkkiä, välittäviä ja hyvännäköisiä?
- Koska heillä kaikilla on jo poikaystävä.
Kaksi tyttöä keskusteli väreistä.
- Sininen on sitten kaunis väri.
- Niin mustakin.
Lentokoneessa oli suomalainen, amerikkalainen, venäläinen ja somali.
Kapteeni kuulutti:
- Liikaa painoa! Liikaa painoa!
Amerikkalainen pudotti lompakkonsa täynnä rahaa sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Venäläinen katsoi amerikkalaista ja pudotti taskusta vodkapullon sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Somali katsoi suomalaista sanoen:
- Älä edes yritä...
Mikä oli kolme metriä pitkä, valkoinen ja kääritty paskan ympärille?
- Osama Bin Ladenin turbaani.












