Itäkeskus on kulttuurin keskus
Kuinka monta kantasuomalaista asiakasta mahtuu itikseen?
- Ei yhtään...

Kuinka monta kantasuomalaista asiakasta mahtuu itikseen?
- Ei yhtään...



Pekkarisen Mauri kulkee kurkkumopolla töihin joka päivä.
Mitä shamaani sanoi, kun sillä tuli mitta täyteen?
- Nyt riitti!
Mustanaamio meni nakkikioskille.
Myyjä kysyi:
- Laitetaanko kaikki mausteet?
Mustanaamio vastasi:
- Kyllä, mutta jätä seuraavalle asiakkaalle edes vähän.
Isä valisti poikaansa vaaroista:
- Älä koskaan laita pattereita suuhusi, sillä se on hengenvaarallista.
Poika:
- Miten sä kuvittelit patterin mahtuvan suuhuni?
Koska sanotaan, että maailma on pieni, kaksi hölmöläistä päättivät kävellä Kiinaan.
- Ollaankohan kohta perillä?
- Varmaan vielä viiden minuutin matka.
Miksi Hjallis ei saanut jääkiekkokypärää kiinni?
- Ei saanut hihnaa menemään leuan alta.
Päivystävä upseeri oli vimmoissaan kun yksitoista iltalomalle lähtenyttä palasi myöhässä. Luutnantti otti miehet yksitellen puhutteluun ja kysyi syytä.
Ensimmäinen mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen lakon vuoksi viimeinen bussi ei kulkenutkaan, joten minun piti ottaa taksi. Puolimatkassa taksi meni kuitenkin rikki, ja niin astelin läheiseen maataloon ja suostuttelin isännän myymään minulle hevosen. Viidentoista kilometrin päässä kasarmilta hevonen kuitenkin äkkiä kuoli, ja niin jouduin tulemaan loppumatkan jalkaisin.
Selitys oli niin mielikuvituksellinen, että luutnantti päästi miehen pelkällä varoituksella. Mutta kun kaikki miehet kertoivat saman tarinan alkoi luutnantti hermostua.
Niinpä hän kysyi viimeiseltä mieheltä:
- Miten te myöhästyitte?
Mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen bussilakon sattuessa minun oli turvauduttava taksiin...
Luutnantti karjaisi:
- Nyt riittää! Älkää vain sanoko että auto hajosi!
Mies vastasi:
- Ei, auto ei hajonnut. Mutta kun tiellä lojui niin paljon kuolleita hevosia, matka kesti huomattavasti kauemmin kuin tavallisesti.
Olen tässä mietiskellyt omalle tallille nimeä ja seuraten läheisen tien nimeä, päädyin Tillin Talliin.
Tuli joulu ja meille saapui lapsia seuraamaan tallimme joulua. Olimme järjestäneet henkilökunnallemme mahdollisuuden päästä pukeutumaan tontuiksi ja viihdyttämään lapsia.
Eräs lapsi oli erittäin innoissaan tontuista ja oli sanonut äidilleen kotiin päästyään:
- “Äiti. Voidaanhan mennä seuraavanakin vuonna katsomaan Tillin Tallin Tonttuja!“
1. Miksi on mitään sen sijaan että ei olisi mitään?
2. Sanotaan että elämän tarkoitus on saada iankaikkinen, mutta mikä sen iankaikkisen elämän tarkoitus on?
3. Mistä tiedän olevani olemassa jos maailmankaikkeus ei olekaan fiktiivinen?
Mikä on rikollisten lempiruokaa?
- Vasikka liemessä.












