Kaksi Jaria
Oli kerran kaksi Jaria ja molemmat olivat muusikoita.
Toinen meni mäen päälle ja toinen sillan päälle.

Oli kerran kaksi Jaria ja molemmat olivat muusikoita.
Toinen meni mäen päälle ja toinen sillan päälle.



Ei mene sammakoillakaan hyvin, kun jo alkuvaiheessa ollaan täysiä nuijapäitä!
Remu ei olekaan ainoa, joka puhuu siansaksaa äidinkielenä, vaan myös jonnet!
Miksi Muumilaaksossa ei ole yhtään Ruotsalaismiestä?
- Koska Muumeilla ei ole persreikää!
Itkumuurilla:
- Olemme kokoontuneet tänne itkemään itsemme uneen.
Muutaman tunnin päästä:
- Mitä kello on? Kiitos kaikille, nähdään huomenna!
Päivystävä upseeri oli vimmoissaan kun yksitoista iltalomalle lähtenyttä palasi myöhässä. Luutnantti otti miehet yksitellen puhutteluun ja kysyi syytä.
Ensimmäinen mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen lakon vuoksi viimeinen bussi ei kulkenutkaan, joten minun piti ottaa taksi. Puolimatkassa taksi meni kuitenkin rikki, ja niin astelin läheiseen maataloon ja suostuttelin isännän myymään minulle hevosen. Viidentoista kilometrin päässä kasarmilta hevonen kuitenkin äkkiä kuoli, ja niin jouduin tulemaan loppumatkan jalkaisin.
Selitys oli niin mielikuvituksellinen, että luutnantti päästi miehen pelkällä varoituksella. Mutta kun kaikki miehet kertoivat saman tarinan alkoi luutnantti hermostua.
Niinpä hän kysyi viimeiseltä mieheltä:
- Miten te myöhästyitte?
Mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen bussilakon sattuessa minun oli turvauduttava taksiin...
Luutnantti karjaisi:
- Nyt riittää! Älkää vain sanoko että auto hajosi!
Mies vastasi:
- Ei, auto ei hajonnut. Mutta kun tiellä lojui niin paljon kuolleita hevosia, matka kesti huomattavasti kauemmin kuin tavallisesti.
Muut Beatlesit ottivat taxin, mutta John lennon.
Miehen talo syttyi palamaan. Hän soitti palokunnalle:
- Tulkaa äkkiä tänne!
Palomies:
- Tullaan tullaan, mutta miten sinne tullaan?
Mies tokaisi:
- No eikös teillä ole niitä isoja, punaisia autoja?
Jos ärsyttävänä oleminen olisi ammatti, niin minä olisin jo miljonääri!
Stagala oli ennen matsia somessa:
- Mä tuun nöyryyttämään Makwania!
Sitten Makwan Amirkhani käveli kehään niin rauhallisesti, että Stagalan itsevarmuus poistui nopeammin kuin palkka perjantaina.
Yksi katsoja huusi katsomosta:
- Tää ei oo enää ottelu… tää on julkinen teloitus HD-laadulla!
- Äiti, miksi sinä hypit isin mahan päällä alasti öisin?
- Lapseni, koska isin mahassa on ilmaa ja koitan saada ne sieltä pois.
- Mutta se on turhaa, sillä kun sä meet töihin niin naapurin täti tulee tänne, menee polvilleen ja puhaltaa ne heti takaisin sinne.












