Impotentin lempiruoka
Mikä on impotentin lempiruoka?
- Seisoppa.

Mikä on impotentin lempiruoka?
- Seisoppa.



Mitä yhteistä on Runebergillä, Agricolalla ja Kivellä?
- Kaikki ovat syntyneet liputuspäivänä.
Mikä on sikamaisen hyvä kanaruoka?
- Pork-kana
Mistä ilotyttö tietää tilikautensa tuloksen?
- Siitä mitä jää viivan alle.
Valas on maailman suurin eläin,
mutta syö planktoneja...
Mitä eroa on mersukuskilla ja teslakuskilla?
- Mersukuski on hyvä, ja teslakuski on idiootti.
Älä unta näe.
- No kiitti vaan. Ei muutenkaan nukuta tänäkään yönä...
En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.
Minnesota?
- No ei ainakaan tänne!
- On niin mukavaa syödä mustalaisten kanssa.
- Ai, miksi?
- No kun he eivät ikinä puhu työasioista lounaalla.
- Nimenne?
- Anna Puu.
- Ei tämä ole mikään halkokauppa!












