Ihmiset syövät kissanruokaa
Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.

Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.



Miksi Fazerin ei kannata perustaa jääkiekkojoukkuetta?
- Koska ne tekisivät liikaa omareita!
Kumpi on lähempänä kuu vai Saksa?
- Kuu, koska se näkyy ikkunasta, Saksa ei.
Siis kelatkaa!
- Oota mä kaivan mun Walkmanin eka.
Mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä?
- musti on koira.
Uneksin joskus olevani miljonääri kuten isänikin.
- Onko isäsi miljonääri?
- Ei, mutta hänkin uneksii olevansa.
Emme me mene, me emme mene.
Helsingin ja Münchenin välisellä lennolla oli vilkas nuorukainen, joka lähes tulkoon teki kaikki lennolla olleet hulluiksi.
Hän juoksi käytävällä eteen ja taakse samaan aikaan, kun lentoemäntä aloitti kahvin tarjoilun.
Poika juoksi lentoemäntää päin, jolloin kahvikuppi putosi hänen kädestään lattialle.
Kun poika seisoi vieressä katsomassa, kun hän siivosi sotkua, hän vilkaisi poikaa ja sanoi:
“Kuule, mikset menisi ulos leikkimään?“
Tarjoilija, keitossani makaa kuollut kärpänen!
- Ei se mitään, leivässänne on hämähäkki.
Miksi ampiaiset ovat niin kärttyisiä?
- Ne elävät piikki perseessä.
Miksi kannattaa hankkia lapsia?
- Kuolee vanhempana.












