Ihmiset syövät kissanruokaa
Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.

Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.



Politiikka on taito johtaa sirkusta apinahäkistä käsin.
Stagala käveli kehään huutaen:
- Tänään joku nukkuu!
Samaan aikaan Makwan Amirkhani istui kulmassa syömässä jäätelöä täysin rauhassa.
Toimittaja kysyi:
- Eikö sua jännitä yhtään?
Makwan otti vielä yhden lusikallisen ja vastasi:
- Kyllä mä yleensä syön jälkiruoan vasta pääruoan jälkeen…
Tänä vuonna kisaillaan jälleen MM-kullista.
... Vai oliko se ämmän kullista?
Ovikello soi ja mies meni avaamaan oven.
Anoppi seisoi rappukäytävässä ja kysyi:
- Sopiiko, että vietän Joulun täällä?
Mies vastasi:
- Tottakai!
... ja mies sulki nopeasti oven.
Miksi ampiaiset ovat niin kärttyisiä?
- Ne elävät piikki perseessä.
Kaksi naista keskustelivat:
- Mepäs lähdetään Kreetalle huomenna ukon kanssa!
- Ihanaa! Lennättekö Finnairilla?
- Eikun kävellen mennään... Kreetta asuu ihan samalla kadulla kuin mekin.
Oletko nähnyt viiriäisen munia?
- Enhän minä tunne koko miestä.
Muut ovat kuivia, Linda Liukas.
Tämä koskee teitä kaikkia, vaikkei kukaan teihin ole koskemassa!
Naapurin isänsä kysyi naapurin pojalta:
- Miksi suutelit tytärtäni tuolla pimeässä nurkassa eilen?
Poika:
- Niin, nyt kun näen hänet päivänvalossa, niin sitä mä tässä vähän mietin itsekin.












