Ihmiset syövät kissanruokaa
Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.

Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.



Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Ettei sen nimi olisi pelkästään kuono.
Äiti, äiti, en minä osaa tehdä tätä palapeliä!
- No mutta mikset?
- No kun se on ruotsiksi!
Miksi kana ylitti tien?
- Koska se halusi mennä idiootin kotiovelle.
- Kop kop...
- Kuka siellä?
- Kana!
Mikä on Suomen suurin lypsylehmä?
- Länsimetro.
Mitä paska sanoi ripulille hiekkalaatikolla?
- Tää paikka o vaa koville jätkille!
Mikä on narsistin paras herkku?
- Dominokeksi.
Mitä Jore Marjaranta sanoi, kun hänen kaveriltaan kaatui vesilasi pöydälle?
- Haa, veet kaatuu!
Kaksi näkkileipää käveli tien yli ja toinen jäi auton alle.
Toinen huusi toiselle:
- Tulehan muruseni!
Tänään vietetään tyttöjen iltaa viiteen pekkaan.
Mistä häät tulevat?
- Yleensä savun mukana. Näkymätön, hajuton ja tappava kaasu.












