Ihmiset syövät kissanruokaa
Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.

Miksi lappeenrantalaiset syövät kissanruokaa?
- Koska purkin kyljessä lukee Miun herkku.



Miksi Hollywoodissa ei ole kukkia?
- Sylvester tallo ne.
Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.
Nainen ja mies kuhertelee autossa syrjäisellä metsätiellä.
Kesken kaiken nainen ilmoittaa:
- Olisi pitänyt varmaan sanoa aikaisemmin, mutta olen huora. Jos haluat naida, joudut maksamaan 50 euroa.
Mies ei luonnollisesti ilahdu kuulemastaan, mutta kaivaa lompsasta vaaditut rahat ja homma hoidetaan loppuun asti.
Aktin jälkeen mies jää kaikessa rauhassa istuskelemaan etupenkille ja polttelemaan hissukseen tupakkaa.
Siinä sitten vaatteitaan suoristellessaan nainen kysyy:
- Miksei jo lähdetä ajelemaan pois?
Mies sanoo:
- Olisi varmaan pitänyt sanoa aikaisemmin, mutta olen taksikuski...
Pekkarisen Mauri kulkee kurkkumopolla töihin joka päivä.
Tyttö näki baaritiskillä komean pojan ja päätti käyttää heti tilaisuutta hyväkseen iskeäkseen tämän.
Tyttö meni esittelemään itsensä:
- Mäen Anna.
Johon poika:
- Kylmäsen Usko.
George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.
Kuka eroaa joukosta?
- Joukon vaimo.
Miksi kutsutaan taikovaa koiraa?
- Haudini.
Tämän sivuston halpa huumori lähtee Halpa-Hallista vitosella!
Mitä saatananpalvoja koodari sanoi työn valmistuttua?
- Demoni on valmis.












