Hyvää lauantaita
Mies saapuu kauppaan ja huikkaa jo ovelta:
- Hyvää lauantaita!
Kauppias vastaa makkaratiskiltä:
- Palana vai siivuina?

Mies saapuu kauppaan ja huikkaa jo ovelta:
- Hyvää lauantaita!
Kauppias vastaa makkaratiskiltä:
- Palana vai siivuina?



- Tarjoilija, tuokaa lasillinen appelsiinimehua.
- Jäänkö kanssa?
- Joo, voit sä jäädäkin.
Olipa kerran ja niin oli muuten toisenkin kerran! Kolmannella kerralla ei enää ollu. Se loppu siihen!
Mies meni kahvilaan ja sanoi:
- Otan kahvin ja viinerin.
Myyjä sanoi:
- Ei ole viinereitä käykö joku muu?
Mies sanoi:
- No tee ja viineri sitten.
Myyjä hermostui sanoen:
- Ei nyt ole viinereitä.
Mies sanoi:
- Ei se mitään , otan sitten pelkän viinerin.
Mitä Meta:n vessoissa lukee?
- WCU.
Sinut pitäisi viedä saatana saunan taakse!
- Miksi? Siellä on vain matonpesuteline ja tikkaat?!
Mikä on Suomen yleisin ravintoloitsijan nimi?
- Risto Rante.
Johtaja Möttisen puhelin soi, kun tämä oli saunassa. Hänen vaimonsa vastaa puhelimeen.
Puhelimen toisestä päästä kuului huonosti:
- Sunelius täällä...
Vaimo ei tahtonut saada soittajan puheesta selvää ja pyysi soittajaa toistamaan uudelleen nimensä.
Soittaja sanoi:
- Sunelius! Eli Seppo - Unto - Niilo - Eero - Lauri - Ilpo - Usko - Sakari. Meillä on sovittuna tapaaminen miehenne kanssa teillä kotona, ja soitin vain kysyäkseni, voisiko sen siirtää kello seitsemästä kahdeksaan?
Samassa johtaja Möttinen jo tulikin saunasta ja vaimo ojensi puhelimen hänelle, samalla supattaen tyrmistyneenä:
- Minkä ihmeen äijäköörin sinä olet mennyt kutsumaan tänne minulta kysymättä?!
Mistä tiedät, että keikkapaikan esiintymislava on vino?
- Lauri Tähkän naama näyttää suoralta.
Poliitikon iltarukous:
- Jumalani, anna sanojeni olla makeita ja tuoreita, sillä voi olla, että huomenna joudun syömään ne.
Vanhemmat vuonna 2005:
“Mikä vika tuossa tietokoneessa on? Hyvinhän se toimii! Minä en nyt oikein ymmärrä mihin sinä tarvitset uutta tietokonetta?“
Vanhemmat vuonna 2025:
“Jaaha, kai se on ostettava uusi tietokone, että pääsisin käyttämään Windows 11:ä, vaikka pääsisin hoitamaan samoja asioita Linuxilla ilmaiseksi!“












