Hyvä etten ole syntynyt Venäjällä
Kaksi miestä keskusteli:
- On se hyvä, etten ole syntynyt Venäjällä!
- Kuinka niin?
- En osaa puhua venäjää!

Kaksi miestä keskusteli:
- On se hyvä, etten ole syntynyt Venäjällä!
- Kuinka niin?
- En osaa puhua venäjää!



Mies tuli kahvilaan ja tilasi kahvin ja karjalanpiirakan.
Tarjoilija:
- Mitenkäs munavoi?
Mies:
- Kiitos kysymästä, kyllä se ihan hyvin voi.
Harris oli Kamala.
Olipa kerran Tiina.
- Joka luisti kuin pöytäliina.
Kaksi poikaa ajoi tandemilla.
- Toinen ajoi ojaan.
Ruotsalainen toiselle:
- Jos arvaat montako omenaa tässä pussissa on, saat toisen.
Tamperelainen kantoi suurta pärekoria kotikadullaan.
Vastaan tulee naapuri ja kysyy:
- Mitä sää kannat siinä korilla?
Mies tiuskaisee:
- Itte oot korilla!
Mikä on suomalainen salaseura?
- Taivaanrannan maalarit.
Mikä erottaa basistin ja kitaristin?
- Olli Lindholmin tekstiviesti.
Mikä on He-manin vaimon nimi?
- She-man
- Tarjoilija, tuokaa lasillinen appelsiinimehua.
- Jäänkö kanssa?
- Joo, voit sä jäädäkin.












