Lasillinen appelsiinimehua ravintolassa
- Tarjoilija, tuokaa lasillinen appelsiinimehua.
- Jäänkö kanssa?
- Joo, voit sä jäädäkin.

- Tarjoilija, tuokaa lasillinen appelsiinimehua.
- Jäänkö kanssa?
- Joo, voit sä jäädäkin.



Im not taking orders from you!
- I know. You still go to McDonalds.
Mitä Satu sanoi kun jäi juoruilusta kiinni?
- Ne oli vain satua.
Mihin avaruus loppuu?
- S-kirjaimeen.
Täällä on ihan tunkkainen ja seisova ilma.
Eikä edes tarvittu Viagraa!
Mitä hittoa sä kuolaat?
- No kun ei saa nuolaista ennen kuin tipahtaa...
Kaksi blondia tapasivat.
Toinen sanoi:
- Voitin eilen tietovisasta 100 000 euroa, koska vastasin kysymykseen oikein!
- Mitä siinä kysyttiin?
- Ainoa lintu joka ei rakenna pesää ja vastausvaihtoehdot olivat:
A. Mustarastas
B. Varpunen
C. Käki
D. Peippo
Vastasin käki ja mä voitin!
- Miten sinä tiesit?
- No mutta, kaikkihan sen tietää, että käki asuu KÄKIKELLOSSA!
Katolilainen pappi meni hissiin...
ja painoi nappulaa.
Smurffit perusti Raha-automaattiyhdistyksen.
- Sen nimeksi tuli Blue-Ray.
Mitä Tupu ja Lupu tekevät sateella?
- Vetävät hupun päähän.
Mikä on rikollisten lempiruokaa?
- Vasikka liemessä.












