Hapot radiossa
Mikä on vatsahappojen lempibändi?
- Happoradio

Mikä on vatsahappojen lempibändi?
- Happoradio



Kaksi ilotyttöä seisoi kadulla ja olivat aloittamassa työpäiväänsä.
Toinen tuumasi:
- Tunnen että tästä tulee hyvä ilta, haistan jopa kullin ilmassa!
Toinen tokaisi:
- Älä innostu, minä vain röyhtäisin.
Kuka oli maailman ensimmäinen lehtimies?
- Aatami. Sillä oli kova juttu viikunanlehdessä.
Miksi jäätelö ei voinut pelata jalkapalloa?
-Koska se oli pakastimessa.
Mustanaamio meni nakkikioskille.
Myyjä kysyi:
- Laitetaanko kaikki mausteet?
Mustanaamio vastasi:
- Kyllä, mutta jätä seuraavalle asiakkaalle edes vähän.
Perheen poika oli käynyt strip-klubilla.
Äiti kysyi:
- Näitkö siellä jotain sellaista, jota sinun ei olisi tarkoitus nähdä?
Poika mietti hetkisen ja vastasi:
- Isän.
Markus oli Selin, Valtteri Botas.
Olipa kerran Pete, joka söi keittoa.
Sitten hän huusi lujaan ääneen:
- Miksi tää keitto maistuu näin pahalta?!
Keitto oli hiki soppaa.
Miten tyhmän saa uteliaaksi?
- Kerron huomenna.
Mikä on juutalaisen lempilaji?
- 100 metrin sähköaita.
Kaksi tyttöä keskusteli väreistä.
- Sininen on sitten kaunis väri.
- Niin mustakin.












