Englanti on oikea kulttuurimaa
Englantilaiset osaavat vanhana kulttuurimaana yhdistää alkoholinkäytön ja autoilun.
- Heillä on ratti jo valmiiksi vaimon puolella.

Englantilaiset osaavat vanhana kulttuurimaana yhdistää alkoholinkäytön ja autoilun.
- Heillä on ratti jo valmiiksi vaimon puolella.



Miehet keskustelevat kahvitunnilla:
- Poltatko sä tupakkaa?
- Poltan.
- Paljonko yksi aski maksaa?
- Noin 8 euroa.
- Montako askia sulla kuluu päivässä?
- Noin 3 askia.
- Jestas! sehän tekee jotain 720€ kuussa?!
- Tiedän...
- Ja kauanko sä olet polttanut?
- Noin 17 vuotta.
- Tajuatko sä, että sulla on mennyt elämäsi aikana jotain 150.000 euroa tupakkaan?!
Sä olisit sillä rahalla saanut jo Ferrarin!
- Poltatko sä?
- En tietenkään!
- No missäs se sun Ferraris sitten on, idiootti.
Miksi blondi kiipesi lasiseinämän yli?
- Jotta hän näkisi, mitä toiselta puolelta löytyy.
Milloin intialaiset sanovat hyvää yötä?
- Silloin kun ne oppivat puhumaan Suomea.
Miksi Fazerin ei kannata perustaa jääkiekkojoukkuetta?
- Koska ne tekisivät liikaa omareita!
Olipa kerran poika nimeltä Ton.
Ton kiipesi puuhun ja pastori oli tulossa.
Äiti huusi:
- AlasTon! Pastori tulee!
Mikä on viidakon tyhmin eläin?
- Jääkarhu.
Mitä yhteistä on pitsakuskilla ja gynekologilla?
- Molemmat saa haistaa, mutta ei maistaa.
Nainen kutsui Googlen keksijän kylään, ja Googlen keksijä kysyi missä nainen oikein asut?
Nainen vastasi, että katso Googlesta.
Oltuaan kymmenen vuotta merillä norjalaismies palasi kotikyläänsä.
Kotona sitten miehen äiti osoittaa miehen olkapäätä ihmeissään ja kysyy:
- Mikä tuo kuva tuossa on?
Mies vastaa:
- Se on tatuointi.
Äiti:
- Lähteekö se pesemällä pois?
Mies:
- En tiedä, en ole vielä koettanut.
Mitä koira tekee kolmella jalalla, nainen istualtaan ja mies seisten?
- Kättelee.












