Emme
Emme me mene, me emme mene.
Lisätty: 07.09.2023 | PaskaVitsi
Emme me mene, me emme mene.
Lisätty: 07.09.2023 | PaskaVitsi


Ismo, ootsä nähny mun takkia?
- Emmä jaksa...
Henkka oli laiska työmies. Oikein tunnettu siitä, ettei työt oikein maistu ja jatkuvasti saikulla milloin mistäkin tekosairaudesta.
Eräänä maanantaina hän soitti taas kerran työterveyteen ja haki sairauslomaa. Puhelimessa hän valitti, kuinka on jalat niin kipeät, ettei varmaan viikkoon voi töitä tehdä.
Työterveydessäkin tiedettiin hyvin, millainen mies tämä Henkka on, joten hänelle sanottiin puhelimessa, että tänään ei oikein olisi vapaita aikoja hoitajilla, paitsi että yksi aika olisi, ja se on jo tuossa vartin kuluttua.
Siihen Henkka sanoi:
- Sopii. Äkkiäkös minä sinne juosta kipasen!
Miksi kutsutaan tyhmää silliä?
- Imbesilliksi.
Miks mustalaisia ei ollut ikinä Napakympissä?
- Ei ollu työkavereita jotka olis ilmottanu
Matti ja Teppo olivat taas menossa keikkamatkalle Kanarialle ja istuskelivat Helsingin lentoasemalla.
Teppo:
- Voi harmi, ku ei tullu piano mukkaa.
Matti ihmetteli:
- Piano? Eihä me nyt mittä piano voida mukan kuljettaa. Kui sull semmonen tuli miälee?
Teppo:
- No en mää muuten mittä, mutt ku meijän lentoliput on pianon päällä.
Varmistetaan, että olet ihminen. Tämä saattaa kestää hetken.
- No en kai minä perkele mikään koirakaan ole!
Mikä on juutalaisten lempipaikka uimahallissa?
- Suihku.
Mikä vuosi kun Titanic upposi?
- Laivan pohja.
Mitä elokuvat ovat?
- Ne ovat elokuussa otettuja valokuvia.
Pyörällä päästään...
- Tuumi tankojuoppo.












