Blondi ja hyttynen
Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.

Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.



Miksi kutsutaan suurta mokaa Pauligilla?
- Juhlamokaksi.
Mies seisoi rannalla ja mietti ääneen.
- Onko jollakin vene?
Hannes oli joutunut pahaan liikenneonnettomuuteen. Läheiset menivät sairaalalle tiedustelemaan Hanneksen vointia ja saivat kuulla lääkäriltä, että Hannes on nyt vihannes.
Mitä samaa on norsulla ja jäniksellä:
- Sama alkukirjain jos norsu nimi on Jouni.
Lennolla kuulutetaan, onko paikalla yhtään anestesiologia. Paikalla ollut anestesiologi ilmoittautuu.
- Mikä hätänä?
- Ykkösluokassa lentävän kirurgin pöytää pitäisi nostaa!
Hautajaisissa kuultua:
- Mihin Matti oikein kuoli?
- Teki itsemurhan.
- Luulin, että se olisi viimeinen asia, jonka hän tekisi.
- Niinhän se olikin.
Äiti oli opettanut lapselleen, että jos syö paljon raakaa pullataikinaa niin tulee iso maha.
Seuraavana päivänä äiti ja lapsi olivat bussissa, jossa lapsi näki raskaana olevan naisen ja sanoi hänelle:
- Miepä tiiän mitä oot saanu! Oliko hyvvää?
Doris, sä veit mun sydämen!
- Ihme, että oon vielä elossa!
Naisten polkupyörässä on:
- Kaksi tavaratelinettä
Nuori lääkäri laittoi lehteen ilmoituksen: Kaikki vaivat parannetaan!
Kaksi kaverusta päättivät tehdä jäynän keksimällä jonkin mahdottoman sairauden. Menivät sitten vastaanotolle toisen ollessa saattajana.
Miehet kuvailivat lääkärille vaivaa:
- Makuaisti on kadonnut, jatkuvaa valehtelua ja muistikin pätkii.
Lääkäri tuumasi:
- Vai niin, onpa paha juttu... Katsotaan mitä voin tehdä. Tehdäänpä pieni koe potilaalla, hetki vain.
Lääkäri kävi hakemassa pienen lääkepurkin ja pyysi potilasta ottamaan pienen pillerin rasiasta.
Potilas otti pillerin ja laittoi sen suuhunsa, maisteli siinä hetken ja huudahti:
- Tämähän on paskaa!
Siihen lääkäri:
- No niin, huomaamme että makuaisti on palautunut, ja valehtelukin on loppunut, sillä sitähän se paskaa todella on. Mikäli muistin kanssa on jatkossa ongelmia niin tulkaa viikon päästä uudelleen, niin uusimme kokeen.












