Blondi ja hyttynen
Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.

Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.



Tässä olisi yksi puolalainen auto-vitsi,
mutta se kurvasi tiehensä...
Mies meni kahvilaan ja sanoi:
- Otan kahvin ja viinerin.
Myyjä sanoi:
- Ei ole viinereitä käykö joku muu?
Mies sanoi:
- No tee ja viineri sitten.
Myyjä hermostui sanoen:
- Ei nyt ole viinereitä.
Mies sanoi:
- Ei se mitään , otan sitten pelkän viinerin.
Paavo oli metsästänyt luvattomasti hirviä ja kärynnytkin jo kerran aikaisemmin.
Eräänä päivänä hän narahti paikkakunnan oman jahtiporukan ollessa metsässä. Porukka päätti rankaista Paavoa ilman virkavaltaa ja sitoivat Paavon alasti puuhun. Jahtiporukka lupasi vapauttaa Paavon sitten parin päivän päästä.
Kun Paavo palasi lopulta kotiin, vaimo säälitteli sanoen:
- Mahtoi olla tukalaa siellä alastomana kaiken maailman itikoiden syötävänä?
Paavo:
- Mitäs noista itikoista. Paljon pahempia olivat hirvenvasat, joita ei oltu vielä vieroitettu..
Mikä on halvin tuote, jonka saa Prismasta?
- Se ilmainen muovipussi, jonka saa kassalta erikseen pyytämällä.
Nuole ja ime sitä, sekä myös kostuta ja ime, jos ei meinaa pysyä pystyssä.
Jatka nuolemista ja imemistä, kunnes saat sen sisään, ja jos et saa sisään, niin jatka nuolemista ja imemistä.
- Että voi olla vaikeaa saada se lanka neulan silmästä sisään!
Mitä Idi Amin teki, kun valtiovierailulle tullut toisen maan presidentti oli myöhässä.
- Idi ootti.
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.
George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.
Miksi kirahvin kaula on niin pitkä?
- Sen pää on niin kaukana.
Miksi jäätelö ei voinut pelata jalkapalloa?
-Koska se oli pakastimessa.












