Blondi ja hyttynen
Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.

Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.



Sulle silmäni annan! Vaikka näkö lähtee!
Anna mulle tähtitaivas, vaikken sillä mitään tee! Ja on toisaalta vähän hankalaa...
Tinakenkäni on sulaa laavaa. Olen masokisti!
Kikkeli istui saunan lauteilla ja mietti:
- Pitäiskö tilata pizzaa ja pimpsaa?
Juhlissa eräs nuori vaimo huomautti miehelleen:
- Tämä on jo neljäs kerta, kun menet hakemaan jäätelöä ja kakkua. Eikö se nolota sinua?
Mies vastasi:
- Miksi pitäisi?
Mies vielä jatkoi:
- Sanoin heille, että ne on sinulle.
Miksi hiiri meni norsun hautajaisiin?
- Koska norsu oli kuollut.
Pikku-Kallea ja Pikku-Villeä kiinnosti kovasti, miten päin se rako siellä tyttöjen jalkojen välissä on.
He pyysivät Pikku-Liisaa näyttämään alapäänsä, mutta ei tyttö tähän tietenkään suostunut.
Lopulta saatiin kuitenkin sovittua, että Pikku-Liisa riisuu mekon alta vain pikkuhousunsa, ja laskee sitten mekko päällä portaiden kaidetta pitkin alas.
Jos kuuluu vain suhinaa, niin rako on tietenkin pitkittäin.
Mutta jos on poikittain, niin kuuluu plörps-plörps-plörps...
Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Ettei sen nimi olisi pelkästään kuono.
Mikä on sirkkelimiesten lempilause?
- Näpit irti!
Mies ravintolassa:
- Onko teillä jäätelöä?
Tarjoilija vastaa käheällä äänellä:
- On. Mansikkaa, tiikeriä ja suklaata.
Mies:
- Onko teillä flunssaa?
Tarjoilija:
- Ei, kun mansikkaa, tiikeriä ja suklaata.
Onko sinulla pitkät vai lyhyet kalsarit?
- Minulla on sopivat.
Asiakas oli ostamassa arkkua.
Myyjä kehui omaansa:
- Meidän arkut ovat paljon parempia ja tukevampia kuin tuon naapuriliikkeen. Niiden arkkua kun kerran potkaisee sisältä päin, heti menee jalka sivusta läpi.












