Blondi ja hyttynen
Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.

Mitä eroa on blondilla ja hyttysellä?
- Hyttynen lopettaa imemisen kun läimäytät sitä.



Älä kullittele minua, kun en minäkään pilluttele sinua.
Nainen tuli golfravintolan baariin tuskaisen näköisenä ja tilasi drinkin.
Baarimikko kysyi:
- Mitä on tapahtunut?
Nainen:
- Ampiaisen pistos ykkös- ja kakkosreiän välissä.
Baarimikko:
- Harmi! Siinä on vaikea saada laastaria pysymään.
Nämä nykyajan kännykät eivät ole mistään kotoisin!
- Ovatko ne sitten kodittomia kaikki?
Kerjäätsä jätkä verta nenästäsi?
- Pliis, pistä mun nenä paskaks, mä pyydän!
Matti ja Teppo olivat taas menossa keikkamatkalle Kanarialle ja istuskelivat Helsingin lentoasemalla.
Teppo:
- Voi harmi, ku ei tullu piano mukkaa.
Matti ihmetteli:
- Piano? Eihä me nyt mittä piano voida mukan kuljettaa. Kui sull semmonen tuli miälee?
Teppo:
- No en mää muuten mittä, mutt ku meijän lentoliput on pianon päällä.
Uskotko, että jaksan hypätä korkeammalle kuin tämä talo?
- En.
- Mutta eihän tämä talo hyppää mihinkään.
Kuinka pidät blondin kiireisenä koko päivän?
- Vie hänet pyöreään huoneeseen ja käske hänen istua nurkassa.
- Ei vois vittu vähempää kiinnostaa!
... Sanoi homo.
Miten saa selluliitin nopeasti lähtemään?
- On kavereiden kanssa useasti ulkona tai harrastamassa. Kun tulee sitten kerran kotiin, niin selluliitit on pois.
On se niin ihanaa kun Liisa on niin aktiivinen ja ahkera töissä!
- Minulla onkin aktiivinen ahteri!












