Avautuminen ukkomieheltä
Ukkomies avautuu:
- Eukolla ei ollu muuta kuin vittu ja virsikirja kun se tuli taloon... Ja kummankin on kakarat repinyt.

Ukkomies avautuu:
- Eukolla ei ollu muuta kuin vittu ja virsikirja kun se tuli taloon... Ja kummankin on kakarat repinyt.



Mikä on toissapäivän ylihuominen?
- Tämä päivä.
Oletteko huomanneet viikossa olevan viikko keskellä viikkoa?
- Keskiviikko.
Mikä on maailman suurin riisi?
- Pariisi.
Onko sinulla pitkät vai lyhyet kalsarit?
- Minulla on sopivat.
Pikku-Kallea ja Pikku-Villeä kiinnosti kovasti, miten päin se rako siellä tyttöjen jalkojen välissä on.
He pyysivät Pikku-Liisaa näyttämään alapäänsä, mutta ei tyttö tähän tietenkään suostunut.
Lopulta saatiin kuitenkin sovittua, että Pikku-Liisa riisuu mekon alta vain pikkuhousunsa, ja laskee sitten mekko päällä portaiden kaidetta pitkin alas.
Jos kuuluu vain suhinaa, niin rako on tietenkin pitkittäin.
Mutta jos on poikittain, niin kuuluu plörps-plörps-plörps...
Uskotko, että jaksan hypätä korkeammalle kuin tämä talo?
- En.
- Mutta eihän tämä talo hyppää mihinkään.
Mies saapuu kauppaan ja huikkaa jo ovelta:
- Hyvää lauantaita!
Kauppias vastaa makkaratiskiltä:
- Palana vai siivuina?
Mitä eroa on pahalla ja työttömällä?
- Paha saa palkkansa.
Savolaismies oli syytteessä rattijuopumuksesta. Hän ihmetteli, miksi tuomari oli antanut sakon myös oikeuden halventamisesta.
Tuomarihan oli kysynyt häneltä, onko huollettavia, ja mies oli vastannut:
- Niitä on kaksi: mopo ja moottorisaha.
Millainen on Etelä-Pohjanmaalainen esileikki?
- Mies sanoo: “Räplää ittes märijäks, mää käyn paskalla“.












