Vanhemmat ja pomot
Mitä yhteistä on vanhemmilla ja pomoilla?
- Molemmat ovat niin helevetin pihejä ja tarkkoja kaikesta, mutta sitten ne tuhlaa rahaa johonkin, jota ei edes tarvitse.

Mitä yhteistä on vanhemmilla ja pomoilla?
- Molemmat ovat niin helevetin pihejä ja tarkkoja kaikesta, mutta sitten ne tuhlaa rahaa johonkin, jota ei edes tarvitse.



Sytytitkö jo saunan?
- Miksi sauna pitäisi polttaa?
Mies meni ravintolaan ja kysyi tarjoilijalta:
- Onko teillä vielä niitä etanoita?
Tarjoilija vastasi:
- Ei, vaan meillä on kokonaan uusi henkilökunta.
Miksi kananmunassa on M-kirjain?
- Jotta ruotsalaisetkin tieäisivät sen olevan muna.
Miksi Neumann pyöri keksihyllyn luona?
- Sillä oli levoton Tuc-himo.
Milloin intialaiset sanovat hyvää yötä?
- Silloin kun ne oppivat puhumaan Suomea.
Mikä on halvin tapa päästä Amerikkaan?
- Syntyä siellä.
Kaverin kämpillä oli loppu niin juomat kuin myös rahat. Siksi kaverukset, Heme ja Pujo, lähtivät erään toisen kaverin luokse kävelemään, josko siellä olisi lisää juotavaa.
Matkaa oli kolme kilsaa, jota lähtivät siinä sitten talsimaan.
Puolivälissä matkaa Pujo alkoi möykätä:
- Hei, Heme... Kato, tuol on metsää!
Ja tökki kyynärpäällä Hemeä, samalla kun huitoi toisella kädellään vallan vimmatusti metsän suuntaan.
Heme hermostui ja tiuskaisi:
- Ai missä? No en mä nyt näe mitään, kun nuo puut ovat tuolla edessä!
Ravintolassa:
- Hei tarjoilija! Kärpäsen päällä ei ole lainkaan keittoa.
Mikä on maailman suurin lisko?
- Maapallonpuolisko.
Minä olen vihreä vain silloin, kun minulla on huono olo!












