Vähennyslaskut koulussa
Opettaja:
- No niin, Kalle. Luettelepa seuraavaksi kuuden kertotaulu.
Kalle:
- Mä pidän vähennyslaskuista. Vähennän sulta vaatteet pois päältä!

Opettaja:
- No niin, Kalle. Luettelepa seuraavaksi kuuden kertotaulu.
Kalle:
- Mä pidän vähennyslaskuista. Vähennän sulta vaatteet pois päältä!



mies meni kahvi kaa vessaa ja se sai kahvista vatsa taudin ja se paskoi monta viikkoa
kahvin takia.
Tyttö ja poika kävelivät heinäpellolla ja yllättäen alkoi satamaan vettä. He menivät heinälatoon sateelta suojaan.
Sadetta oli kestänyt jonkin aikaa ja tyttö kysyi pojalta:
- Tehtäisiinkö jotain tuhmaa?
Poika vastasi innostuneena:
- Joo, kakitaan heiniin!
Mitä eroa on baarimikolla ja vessanpytyllä?
- Vessanpytty palvelee vain yhtä persläpeä kerrallaan.
Kasarmin portilla vartiopäällikkö pysäytti sotilaan, joka tuli kaupungilta kantaen Alkon kassia.
Vartiopäällikkö karjaisi:
- Seis! Mitä sotamiehellä siinä on?
Sotamies:
- Pullo viskiä, herra luutnantti.
Vartiopäällikkö:
- Eikö sotamies tiedä, että on luvatonta tuoda alkoholijuomia kasarmille? Kaatakaa pullo ojaan!
Sotamies totteli käskyä ja kaatoi pullon ojaan.
Vartiopäällikkö komensi:
- Asento! Mitäs sotamies nyt sanoo?
Sotamies:
- Herra luutnantti, minä en sano mitään, mutta eversti kyllä takuulla suuttuu.
George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.
Kimmo Kinnunen näki saunassa isänsä Jorman.
Jos jättiläinen tietää edes jotain, niin kai se sitten on ihan järjen jättiläinen.
Mitä joulupukki sanoi, kun näki kolme amerikkalaista blondia?
- Ho Ho Ho...
Mitä vampyyri tilasi baarissa?
- Litran kokista.
Mikä on kommunistinaisten lempivaate?
- Leninki.












