Turvallista menoa eläinmaailmassa
Hevonen on:
- Turvallinen eläin.

Hevonen on:
- Turvallinen eläin.



Jos henkilö laittaa sormen toisen henkilön pyllyyn, niin heillä molemmilla on sormi pyllyssä.
Miksi matkustaa Peruun asti, kun Lima löytyy nenäliinasta!
McGyver meni nakkikioskille:
- Ottaisin nakkisämpylän.
- Se tekis sitten kolme euroa.
- En maksa.
- Sinähän ihmemies olet!
- No niin olen.
Piti perustaa firma.
Mutta yritykseksi jäi.
Mitä James Bond sanoi grillikioskilla?
- Hampurilainen, kerroshampurilainen.
Riikalla on kiire leikkuuhommiin ja polkee pyörällä vimmatusti kohti Valtioneuvoston linnaa, hame hulmuten ja satula liian korkealla.
Petteri huomaa Riikan ja huikkaa:
- Sakset tylsyy.
Riikka huutaa takaisin:
- Ei näillä sinun makkaraa leikata!
Miksi Fazerin ei kannata perustaa jääkiekkojoukkuetta?
- Koska ne tekisivät liikaa omareita!
Heme istui kantabaarissa ja joi olutta, kun samaan baariin asteli hänen kaverinsa Pujo. Pujoa siinä jokin näytti kovasti hykerryttävän ja syy hänen iloisuuteen selvisi pian.
Pujo kertoi ja samalla purskahti kummalliseen nauruun:
- Viime viikolla minä huijasin VR:ää oikein todenteolla. Ostin junalipun ja meninkin sitten polkupyörällä.
Australialainen mies oli ollut erämaassa 20 vuotta. Meni sitten asutuskeskukseen ja iski huoran ja menivät lähimpään hotelliin.
Nainen meni ensin kylpyhuoneeseen valmistautumaan ja sieltä tullessaan hän ihmetteli, kun kaikki huonekalut oli siirretty seinustalle.
Nainen kysyi:
- Mistä tämä johtuu?
Mies vastasi hikisenä:
- Jos kanssasi nussiminen on yhtä hurjaa kuin kengurun kanssa, niin nämä on tiellä!
Kaverin kämpillä oli loppu niin juomat kuin myös rahat. Siksi kaverukset, Heme ja Pujo, lähtivät erään toisen kaverin luokse kävelemään, josko siellä olisi lisää juotavaa.
Matkaa oli kolme kilsaa, jota lähtivät siinä sitten talsimaan.
Puolivälissä matkaa Pujo alkoi möykätä:
- Hei, Heme... Kato, tuol on metsää!
Ja tökki kyynärpäällä Hemeä, samalla kun huitoi toisella kädellään vallan vimmatusti metsän suuntaan.
Heme hermostui ja tiuskaisi:
- Ai missä? No en mä nyt näe mitään, kun nuo puut ovat tuolla edessä!












