Turussa on hyvä ilma öisin
Miksi Turussa on niin hyvä ilma öisin?
- Turkulaiset nukkuvat ikkunat kiinni.

Miksi Turussa on niin hyvä ilma öisin?
- Turkulaiset nukkuvat ikkunat kiinni.



Mikä on Kari Salmelaisen lempikarkkipussi?
- Missä X.
Minkälainen miehitys jousikvartetissa jättää yleisön kylmäksi?
- Kosovon albaani sellossa.
Kaksi näkkileipää käveli tien yli ja toinen jäi auton alle.
Toinen huusi toiselle:
- Tulehan muruseni!
Mitä eroa on Santulla ja Helmillä?
- Helmi on tyttö ja Santtu poika.
Anna mulle tähtitaivas...
- No painu sinä kuule itse avaruuteen!
Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
Kuinka pituushyppy keksittiin?
- Turkulaisen piti päästä rotkon yli.
Entä kuinka kolmiloikka keksittiin?
- Tamperelaisen piti päästä saman rotkon yli.
Miksi sumopainijat ajelevat karvat vartaloistaan?
- Ne ei halua, että niitä luullaan feministeiksi.
Romanimies kysyi toiselta:
- Miten siul o noin tumma ja tuuhea tukka?
- No mie pesen sen munalla.
- No siehän notkea olet!
Ei Muumitaloa lukita yöksi...
- Koska sielläpäin ei liiku virolaisia hiippareita.












